събота, 04 май 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    4356 прочитания

    Кога прозрачната опаковка продава?

    11 септември 2013, 11:29 a+ a- a

    Прозрачните опаковки са често срещани в хранително-вкусовата промишленост. Как влияят те на желанието за консумация на потребителите? Отговор на този въпрос дава проучване, публикувано в Journal of Marketing на Американската маркетинг асоциация.

    Според Xiaoyan Deng и Raji Srinivasan, автори на публикацията, прозрачните опаковки имат два основни ефекта. От една страна, визуалният контакт с храната засилва желанието на потребители за консумация. От друга страна, този тип опаковка позволява обстойното оглеждане на храната, което има негативен ефект върху желанието за консумация.

    Учените създават модел, базиран на 2 основни характеристики - размер на храната и нейната визуална привлекателност. След това провеждат серия от 5 експеримента, участниците в които консумират различни храни в прозрачни и плътни опаковки.

    Оказва се, че за по-дребни по размер, изглеждащи добре храни прозрачната опаковка е по-удачният избор. За зеленчуци и по-едри храни изследователите препоръчват непрозрачни опаковки.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 2 дни
    Pfizer увеличи прогнозата за печалба
    Причината – съкращения в разходите и по-добро от очакваното търсене на продукти за Covid
    преди 2 дни
    ОИСР очаква стабилен икономически ръст през 2024 и 2025 г.
    Очаква се обаче растежът да остане под дългосрочната средна стойност
    преди 2 дни
    OpenAI се споразумя с Financial Times
    Компанията за изкуствен интелект ще може да използва данни на изданието, за да обучава езиковите си модели
    преди 2 дни
    Федералният резерв остави лихвите непроменени
    Не е ясно дали американската централна банка ще успее да направи 3 намаления на лихвените проценти тази година
    преди 2 дни
    Coca-Cola ще използва облачните AI услуги на Google
    Сделката е на стойност $1,1 милиарда
    30 април 2024, 16:30
    Изследователски институт по иновативна медицина ще бъде открит в МУ-София
    Ще се провеждат проучвания на злокачествени тумори и изследвания, свързани с усложненията от Ковид-19