сряда, 31 май 2023   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    2988 прочитания

    Адастра България: Оптимизирахме придобивките съобразно здравословните проблеми, с които ИТ секторът се сблъсква

    Стандартните придобивки, свързани с офис пространствата ни, вече не са актуални, казва Милка Рачева, директор „Човешки ресурси“ в компанията
    08 юни 2021, 13:11 a+ a- a

    Милка Рачева, директор „Човешки ресурси“ в Адастра България

    Промениха ли се и как придобивките, които компаниите в България предлагат във време на пандемия и все по-широко налагане на дистанционната работа? Отговор потърсихме от HR професионалисти и мениджъри на водещи компании в страната. Милка Рачева, директор „Човешки ресурси“ в Адастра България, разказва пред Economy.bg какво се промени в пакета от придобивки, който компанията предоставя на своите служители.

    Инвестицията, която правим в допълнителни придобивки, винаги е следвала принципа на грижа за колегите и семействата им, грижа за здрав дух в здраво тяло. Не сме изневерили на този принцип и по време на пандемията, но със сигурност сложихме фокус там, където преценихме за най-стойностно за колегите ни. Стандартните придобивки, свързани с офис пространствата ни, са до голяма степен вече неактуални.

    Към пакетите ни за допълнително здравно осигуряване добавихме специфични за Ковид-19 услуги и информационни кампании. Оптимизирахме организацията на психологическото консултиране и подпомагане, както и на кинезитерапевтичната услуга в условия на пандемия предвид наложената ни изолация и стационарност, така че да адресират реалните здравословни проблеми, с които нашият ИТ сектор се сблъсква.

    Сключихме и партньорски договор с платформата за онлайн обучение Ucha.se, и предоставихме на колегите ни с деца възможност за едногодишни абонаменти, така че да можем да подпомогнем запълването на празнините и адресирането на предизвикателствата в образованието, които се случиха заради преминаването му онлайн в последната година.

    Повече информация за компанията и свободните позиции в момента вижте в профила на Adastra Bulgaria Ltd. в JOBS.bg тук

    ВИЖТЕ ОЩЕ: 

    Progress: Подарихме допълнителни дни почивка в знак на благодарност към служителите
    Acronis България: От 2021 увеличихме годишния платен отпуск на 25 дни
    В Astea даваме свобода хората сами да избират своите придобивки
    Proxiad Bulgaria: И тази година отваряме нашия летен офис на морето
    Допълнителният отпуск вече не е сред най-търсените придобивки
    Програмите за подобряване на различни умения стават водеща придобивка
    Модерният офис вече не е актуален, топ придобивки са здравето и сигурността на служителите 
    VMware: Въведохме стипендия за оборудване на хоум офис и допълнителни 10 дни платен отпуск
    BULPROS: По време на пандемията отделихме специално внимание и върху децата на служителите ни
    В Pontica Solutions не сме лишавали колегите от допълнителните им придобивки
    Пандемията остави на заден план всички придобивки, свързани с физическо присъствие

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 6 часа
    Абитуриентите плащат сами здравните си осигуровки през летните месеци
    При допуснати повече от 3 неплатени вноски за последните 3 г., зрелостникът може да се окаже с прекъснати здравноосигурителни права
    преди 7 часа
    40% от новоназначените мениджъри без предишен ръководен опит се провалят в първите 8 месеца
    Кои са последните тенденции в развитието на служителите, валидни и у нас, показва проучване на Adecco Group
    преди 10 часа
    Безработицата в ЕС през 2022 г. е 6,2%
    Показателят намалява с близо 2% при младите хора спрямо предходната година, според данните на Евростат
    преди 11 часа
    Нов призив за повече регулация в сектора на ИИ
    Изявлението е подписано от няколко главни изпълнителни директори на компании в сектора, вкл. OpenAI, както и широка гама учени и общественици; Г-7 се среща, за да обсъди регулации на технологията