вторник, 18 февруари 2025   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    4007 прочитания

    Адастра България: Оптимизирахме придобивките съобразно здравословните проблеми, с които ИТ секторът се сблъсква

    Стандартните придобивки, свързани с офис пространствата ни, вече не са актуални, казва Милка Рачева, директор „Човешки ресурси“ в компанията
    08 юни 2021, 13:11 a+ a- a

    Милка Рачева, директор „Човешки ресурси“ в Адастра България

    Промениха ли се и как придобивките, които компаниите в България предлагат във време на пандемия и все по-широко налагане на дистанционната работа? Отговор потърсихме от HR професионалисти и мениджъри на водещи компании в страната. Милка Рачева, директор „Човешки ресурси“ в Адастра България, разказва пред Economy.bg какво се промени в пакета от придобивки, който компанията предоставя на своите служители.

    Инвестицията, която правим в допълнителни придобивки, винаги е следвала принципа на грижа за колегите и семействата им, грижа за здрав дух в здраво тяло. Не сме изневерили на този принцип и по време на пандемията, но със сигурност сложихме фокус там, където преценихме за най-стойностно за колегите ни. Стандартните придобивки, свързани с офис пространствата ни, са до голяма степен вече неактуални.

    Към пакетите ни за допълнително здравно осигуряване добавихме специфични за Ковид-19 услуги и информационни кампании. Оптимизирахме организацията на психологическото консултиране и подпомагане, както и на кинезитерапевтичната услуга в условия на пандемия предвид наложената ни изолация и стационарност, така че да адресират реалните здравословни проблеми, с които нашият ИТ сектор се сблъсква.

    Сключихме и партньорски договор с платформата за онлайн обучение Ucha.se, и предоставихме на колегите ни с деца възможност за едногодишни абонаменти, така че да можем да подпомогнем запълването на празнините и адресирането на предизвикателствата в образованието, които се случиха заради преминаването му онлайн в последната година.

    Повече информация за компанията и свободните позиции в момента вижте в профила на Adastra Bulgaria Ltd. в JOBS.bg тук

    ВИЖТЕ ОЩЕ: 

    Progress: Подарихме допълнителни дни почивка в знак на благодарност към служителите
    Acronis България: От 2021 увеличихме годишния платен отпуск на 25 дни
    В Astea даваме свобода хората сами да избират своите придобивки
    Proxiad Bulgaria: И тази година отваряме нашия летен офис на морето
    Допълнителният отпуск вече не е сред най-търсените придобивки
    Програмите за подобряване на различни умения стават водеща придобивка
    Модерният офис вече не е актуален, топ придобивки са здравето и сигурността на служителите 
    VMware: Въведохме стипендия за оборудване на хоум офис и допълнителни 10 дни платен отпуск
    BULPROS: По време на пандемията отделихме специално внимание и върху децата на служителите ни
    В Pontica Solutions не сме лишавали колегите от допълнителните им придобивки
    Пандемията остави на заден план всички придобивки, свързани с физическо присъствие

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 36 минути
    До края на месеца България поиска извънредни конвергентни доклади от ЕК и ЕЦБ
    Това заяви министър Петкова пред членове на Еврогрупата
    преди 16 часа
    Близо 1500 германски компании оперират у нас
    Те създават над 50 000 работни места в България
    преди 17 часа
    Meta иска да създаде AI роботи, които да се занимават с домашните ни задължения
    Компанията планира разработка на софтуер и сензори
    преди 17 часа
    Преименуваха летище София
    Вижте как ще се казва вече столичният аеропорт
    преди 18 часа
    Караджов: Подготвяме концесионирането на летище Пловдив
    Трябва да се инвестира в развитието му не само като гражданско, но и като карго летище
    преди 19 часа
    Проучване: Социалните мрежи изпреварват телевизията като източник на информация за младите хора у нас
    Достъпът до здравеопазване и справянето с нарастващите цени трябва да бъдат основен приоритет в Европа, смятат хората на възраст 16-30 години в България