понеделник, 02 декември 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    3818 прочитания

    HR2HR: Ана Вълева и Мая Цанкова

    HR професионалистът Ана Вълева интервюира Мая Цанкова - Глобален Мениджър Employer Branding Communications в Coca-Cola HBC
    14 юни 2022, 12:44 a+ a- a

    Какви теми вълнуват HR професионалистите в България? Какво биха искали да научат един от друг? В HR2HR рубриката на Economy.bg и Jobs.bg даваме възможност на HR професионалисти от различни сектори да общуват директно, сами да формулират и да задaват актуални въпроси и да обсъждат полезни теми. Единият влиза в ролята на интервюиращ, а другият – на интервюиран.

    В новия разговор от поредицата HR2HR Ана Вълева, която последно заема позицията Senior TA Specialist в HeleCloud, интервюира Мая Цанкова -  Глобален Мениджър Employer Branding Communications в Coca-Cola HBC.  

    Мая Цанкова има зад гърба си над 15 години мениджърски опит в областта на човешките ресурси в международни компании като Кока-Кола ХБК България, Мелиа Хотелс Интернешанъл – Испания и т.н. От 2019 е Глобален Мениджър Employer Branding Communications в Coca-Cola HBC и отговаря за развитието на работодателската марка, стратегията и комуникацията по привличането на таланти на 29-те пазара на компанията по света. По образование е Доктор по икономика от УНСС, Chartered Member на CIPD London и Certified Digital Marketing professional от Digital Marketing Institute, Ireland. От 2020 г. Мая е сертифициран вътрешен коуч на лидери в Кока-Кола ХБК, а в момента - ICF certified coach in credentials.

    Ана Вълева завършва Корпоративни комуникации в Нов български университет. След няколко стажа по специалността, изкарани още след първата година, се ориентира към областта на човешките ресурси. Има 3 години опит като Специалист Подбор на Персонал. През 2021 г. Ана преминава алтернативен обучителен курс в 9 Academy с цел да развие предприемаческите си умения, а през юни 2022 г. успешно получава сертификат от Employer Branding College - най-разпознатата организация за обучение в областта на работодателската марка. Последната роля, която заема професионално, е в Хелеклауд (консултант в областта на облачните услуги) и е свързана с подбор, работодателска марка и вътрешни комуникации.


    Как се разви ролята на Мая Цанкова в Coca-Cola HBC от първите дни в компанията до момента? Кои са Employer Branding постиженията, с които Мая най-много се гордее? Каква е личната дефиниция на Мая Цанкова за Employer Branding и част от коя функция е Employer Branding-ът? Вижте разговора във видеото: 

     

    Къде според Coca-Cola HBC е пресечната точка между Employer Branding-а, културата и ангажираността? Какво представлява Employee Advocacy програмата на Coca-Cola HBC и каква е целта ѝ? Вижте разговора във видеото: 

     

    Какви са тенденциите в Employer Branding-а и каква е неговата роля за привличането на таланти в Coca-Cola HBC? Какво е посланието на Мая към всички, които имат интерес към Employer Branding-а? Какво Мая Цанкова най-много харесва в работата си и какво ѝ носи най-голямо удовлетворение? Вижте разговора във видеото: 


    ВИЖТЕ ОЩЕ ОТ РУБРИКАТА HR2HR

    HR2HR: Светослав Богатинов и Петя Попова
    HR2HR: Екатерина Тонова и Милен Великов
    HR2HR: Силви Таниелян и София Лазарова
    HR2HR: Анна Габровска и Добромира Манасиева
    HR2HR: Ива Николова и Цанислав Генчев
    HR2HR: Даниела Назим и Стефания Дунчева
    HR2HR: Зорница Янкова и Ник Уолкър
    HR2HR: Елена Радева и Юлия Ушовска
    HR2HR: Миглена Узунова-Цекова и Том Хаак
    HR2HR: Емил Минев и Красимира Караджова
    HR2HR: Мария Чинчева и Мария Атанасова
    HR2HR: Бранимира Нешовска и Миглена Узунова-Цекова
    HR2HR: Рада Йосифова и Катерина Шопова

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 52 минути
    Канада обвини Google в създаване на рекламен монопол
    Делото прилича на заведеното в САЩ и цели разделяне на бизнесите на технологичния гигант
    преди 1 час
    BILLA и EVN изграждат 25 зарядни станции за електромобили в България
    В следващите 18 месеца ще бъдат изградени 25 бързозарядни станции за електромобили в 9 града
    преди 1 час
    преди 5 часа
    Бизнесът иска спешна оптимизация на процесите по наемане на служители от трети страни
    Недостигът на човешки ресурси в България е посочен от българските предприемачи на второ място сред проблемите, които изпитват
    преди 5 часа
    AMPECO привлече 26 млн. долара инвестиция
    Целта е растеж на продуктовите иновации и пазарното присъствие на компанията