четвъртък, 30 ноември 2023   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    2979 прочитания

    HR2HR: Ана Вълева и Мая Цанкова

    HR професионалистът Ана Вълева интервюира Мая Цанкова - Глобален Мениджър Employer Branding Communications в Coca-Cola HBC
    14 юни 2022, 12:44 a+ a- a

    Какви теми вълнуват HR професионалистите в България? Какво биха искали да научат един от друг? В HR2HR рубриката на Economy.bg и Jobs.bg даваме възможност на HR професионалисти от различни сектори да общуват директно, сами да формулират и да задaват актуални въпроси и да обсъждат полезни теми. Единият влиза в ролята на интервюиращ, а другият – на интервюиран.

    В новия разговор от поредицата HR2HR Ана Вълева, която последно заема позицията Senior TA Specialist в HeleCloud, интервюира Мая Цанкова -  Глобален Мениджър Employer Branding Communications в Coca-Cola HBC.  

    Мая Цанкова има зад гърба си над 15 години мениджърски опит в областта на човешките ресурси в международни компании като Кока-Кола ХБК България, Мелиа Хотелс Интернешанъл – Испания и т.н. От 2019 е Глобален Мениджър Employer Branding Communications в Coca-Cola HBC и отговаря за развитието на работодателската марка, стратегията и комуникацията по привличането на таланти на 29-те пазара на компанията по света. По образование е Доктор по икономика от УНСС, Chartered Member на CIPD London и Certified Digital Marketing professional от Digital Marketing Institute, Ireland. От 2020 г. Мая е сертифициран вътрешен коуч на лидери в Кока-Кола ХБК, а в момента - ICF certified coach in credentials.

    Ана Вълева завършва Корпоративни комуникации в Нов български университет. След няколко стажа по специалността, изкарани още след първата година, се ориентира към областта на човешките ресурси. Има 3 години опит като Специалист Подбор на Персонал. През 2021 г. Ана преминава алтернативен обучителен курс в 9 Academy с цел да развие предприемаческите си умения, а през юни 2022 г. успешно получава сертификат от Employer Branding College - най-разпознатата организация за обучение в областта на работодателската марка. Последната роля, която заема професионално, е в Хелеклауд (консултант в областта на облачните услуги) и е свързана с подбор, работодателска марка и вътрешни комуникации.


    Как се разви ролята на Мая Цанкова в Coca-Cola HBC от първите дни в компанията до момента? Кои са Employer Branding постиженията, с които Мая най-много се гордее? Каква е личната дефиниция на Мая Цанкова за Employer Branding и част от коя функция е Employer Branding-ът? Вижте разговора във видеото: 

     

    Къде според Coca-Cola HBC е пресечната точка между Employer Branding-а, културата и ангажираността? Какво представлява Employee Advocacy програмата на Coca-Cola HBC и каква е целта ѝ? Вижте разговора във видеото: 

     

    Какви са тенденциите в Employer Branding-а и каква е неговата роля за привличането на таланти в Coca-Cola HBC? Какво е посланието на Мая към всички, които имат интерес към Employer Branding-а? Какво Мая Цанкова най-много харесва в работата си и какво ѝ носи най-голямо удовлетворение? Вижте разговора във видеото: 


    ВИЖТЕ ОЩЕ ОТ РУБРИКАТА HR2HR

    HR2HR: Светослав Богатинов и Петя Попова
    HR2HR: Екатерина Тонова и Милен Великов
    HR2HR: Силви Таниелян и София Лазарова
    HR2HR: Анна Габровска и Добромира Манасиева
    HR2HR: Ива Николова и Цанислав Генчев
    HR2HR: Даниела Назим и Стефания Дунчева
    HR2HR: Зорница Янкова и Ник Уолкър
    HR2HR: Елена Радева и Юлия Ушовска
    HR2HR: Миглена Узунова-Цекова и Том Хаак
    HR2HR: Емил Минев и Красимира Караджова
    HR2HR: Мария Чинчева и Мария Атанасова
    HR2HR: Бранимира Нешовска и Миглена Узунова-Цекова
    HR2HR: Рада Йосифова и Катерина Шопова

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 7 часа
    България се представя на SLUSH 2023
    Страната ни е представена от 20 технологични стартъпа и министър Стойчева
    преди 11 часа
    Американската икономика с по-голям ръст през третото тримесечие
    Данните бяха ревизирани в положителна посока до 5,2% ръст на БВП
    преди 13 часа
    Законът за насърчаване на електромобилността ще бъде обявен за обществено обсъждане до края на годината
    Една от основните му цели е до 2026 г. у нас да има поне 30 000 електромобила и поне 10 000 зарядни точки
    преди 14 часа
    Българската Телелинк Инфра Сървисис ще участва в изграждането на широколентов достъп във Великобритания
    Компанията е част от „Проекта Гигабит“, който има за цел да достигне 85% интернет покритие в отдалечените райони на страната до края на 2025 г.
    преди 15 часа
    България се присъедини към Декларацията за тройно увеличаване дела на ядрената енергия
    Тя е в съответствие с енергийната политика България и действията на правителството за изграждане на блок 7 и 8 на АЕЦ „Козлодуй“