През 2011 вестниците в България за първи път от три години отчитат лек ръст на привлечените рекламни инвестиции, стана ясно на годишния форум на Българската асоциация на комуникационните агенции. При това въпреки че бюджетите за печатна реклама на най-големите рекламодатели са останали на кризисни нива. Обяснението за ръста на рекламата във вестниците са обществените поръчки, както и отразяването на местните и президентските избори. Годината обаче не е била еднакво добра за всички издания. За разлика от вестниците, списанията продължават да отчитат спад, който през 2011 е оценен на 15%.
Друга тенденция, която е била отчетена през 2011, е сериозен спад в официално обявените тиражи независимо от липсата на унифициран одит и прозрачност по отношение на тиражите. „Сериозното обезценяване на медийния продукт и предлаганите услуги отдавна е достигнало допустимото дъно”, коментира Иво Цеков – управител на медия агенция „Пиеро 97”. В борбата за оцеляване в пресата според него не се спазват никакви правила, освен едно - сделка на всяка цена.
Вижте видео с Иво Цеков – управител на медия агенция „Пиеро 97”
Прогнозата му за 2012 е, че годината вероятно ще бъде последна за някои печатни издания, които ще изберат да съществуват само в онлайн вариант. Това според него обаче в много случаи е временно решение.
Инвестирахме над 100 млн. евро и се превърнахме в основен хъб на Луфтханза Техник за Европа – първият българин начело на софийското подразделение, пред Economy.bg