неделя, 28 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    3898 прочитания

    Обученията в България: Ще увеличите или ще намалите бюджета за тиймбилдинги и с колко?

    19 февруари 2009, 10:27 a+ a- a

    Ще се увеличи заради нарастването на служителите ни

    Ивайло Баргански
    Head of Training
    Adecco


    Ще бъде увеличен по всяка вероятност, но с оглед разрастването на компанията. Конкретните промени ще зависят от темпото на нарастване.





    Намаляваме бюджета за групови нападения на барове и ресторанти


    Ирина Йончева
    мениджър „Човешки ресурси”
    „ТехноЛогика”


    Ако под teambuilding разбираме групово нападение на ресторант/бар – със сигурност ще намалим бюджета. Ще запазим парите за групови екскурзии, за участия в междуфирмени състезания (каквото е ИТ-лигата по футбол), може би и за годишния спортен празник.



    Тиймбилдингът се планира според потребностите


    Рени Гекова-Йовева
    началник-отдел "Обучение и развитие", "Човешки ресурси"
    „Мобилтел”


    В нашата компания провеждането на тиймбилдинги е част от множеството инициативи за изграждане на екипен дух, а работата в екип е доказано една от най-силните ни страни. Предвид настоящата икономическа ситуация в страната смятам, че оптимизацията на разходите за всяка дейност ще бъде приоритетна задача във всяка компания. В крайна сметка обаче тиймбилдингът, както и останалите тренинг дейности се планират според потребностите и се съобразяват с корпоративната култура на организацията.

    Ще запазим броя на тиймбилдингите

    Стоян Ковачев
    мениджър „Човешки ресурси”
    „Винпром Пещера”

    Ще запазим броя на тиймбилдингите, тъй като за нас екипното взаимодействие и поддържането на фирмена ни култура и дух са от важно значение за изпълнение на бизнес целите. Относно бюджета, както и за всички останали обучения, ще се стремим към максимално ефективни цени или ще намалим продължителността на самия тиймбилдинг.


    Защо да не се върнем към старите лагерни огньове пред палатките


    Радостина Милкова
    мениджър „Човешки ресурси”
    „Планекс”


    Когато тиймбилдингите отговарят на нуждите на една организация, а не са просто самоцел или отчитане на дейност на отдел „Човешки ресурси”, те не биха могли да са предмет на „съкращаване”. Работата на екипите в една организация е тайната за нейния успех, а това е необходимо сега повече от всякога. За тази година планираме различен план и формат за тези мероприятия, но сме категорични, че те са необходими за поддържане на добрата работна атмосфера и ще се постараем да не бъдат по-редки от миналата година.
    Нашата задача като организатори (HR отдела) ще бъде да огледаме групата разходи, които включват настаняване, кетъринг, допълнителни услуги, и да предложим варианти, адекватни на „кризата”. Защо да не се върнем към старите лагерни огньове пред палатките? Може някой от колегите да свири добре на китара и да възродим някои песни от детството на по бутилка бира.

    Ще заложим на редовното поддържане на доброто настроение в офиса

    Деница Георгиева
    мениджър "Връзки с обществеността и човешки ресурси"
    „Явлена”


    Бюджетът ни за тиймбилдинги ще бъде намален през тази година, но броят им ще бъде увеличен – ще заложим на редовното поддържане на доброто настроение в офиса.




    Работим в посока към подобряване ефективността на комуникацията


    Десислава Попова
    Head of Human Resources
    „Пикадили”


    Един от основните ни приоритети е да изграждаме добре квалифицирани екипи, да поддържаме тяхната мотивация и да развиваме знанията и уменията им. Тиймбилдингът е един от инструментите за постигане на тези цели и ние не подценяваме неговото значение, но в настоящия етап не планираме да увеличаваме бюджета си за тиймбилдинг, по-скоро работим в посока към подобряване ефективността на комуникацията, груповата работа по проекти и решаването на конфликти.

    Целевата група на обучението ще обхване 1/3 от нашите служители

    Борислав Николов
    ръководител-секция „Обучения и вътрешна комуникация”
    GLOBUL

    През 2007 година проведохме много мащабен проект за тиймбилдинг, който обхвана всички служители. За 2009 година планираме своеобразно надграждане с фокус върху бизнес процесите в компанията и екипни поведения, базирани на нашите ценности. Целевата група на обучението ще обхване 1/3 от нашите служители.

    Свързани новини
    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 2 дни
    ОИСР: 15-годишните у нас с по-ниски очаквания за завършване на висше от връстниците си по света
    Социално-емоционалните умения са решаващи за академичния успех, професионалната реализация и качеството на живот на младежите, сочи проучване на ОИСР
    преди 2 дни
    Метрото ще се разшири с 2 станции в "Люлин"
    Прогнозната цена е 147 млн. лева, ще се търси финансиране и от ЕС
    преди 2 дни
    За първи път: Пускат 7 двуетажни влака у нас
    Полска фирма ще достави на България влаковете за над 300 милиона лева
    преди 2 дни
    Българските иновативни училища влизат в мрежата на ОИСР
    Създателят на изследването PISA е у нас, за да представи резултатите от социално-емоционалните умения на учениците по света
    26 април 2024, 11:47
    Делойт Централна Европа откри нов хъб в София
    Екипът в София в момента се състои от 50 професионалисти, амбицията е да се увеличи до 500 през следващите няколко години