събота, 27 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    18578 прочитания

    Любимият въпрос на интервю за работа на Иванка Вазова, „Филип Морис България“

    Какъв въпрос обича да задава тя на кандидатите и какво цели с него?
    05 февруари 2019, 13:54 a+ a- a

    Повечето HR мениджъри имат любим въпрос, който обичат да задават по време на интервю за работа и с който целят да научат нещо повече за кандидата извън обичайните и клиширани въпроси. Economy.bg попита HR професионалисти във водещи компании в България: „Кой е любимият Ви въпрос, който задавате на интервю за работа, и защо?“.

    Вижте какво отговори Иванка Вазова, специалист „Човешки ресурси“ във „Филип Морис България“.

    „За мен интервюто е една от „визитните картички“ на компанията пред кандидатите, които се интересуват от възможността да станат част от екипа ни. Ние гледаме на тях като на много важни клиенти. Посрещането им в офиса, обстановката и отношението на колегите, които участват в срещата, обратната връзка и всеки друг детайл от процеса по подбор дават информация за „Филип Морис България“ като работодател и са съществена част от визитката на компанията. Стремим се да създадем спокойна и приятна обстановка, която в максимална степен да предразположи кандидатите да се представят автентично и да разкажат колкото се може повече за себе си.

    Имам много любими въпроси, но за мен е важно да използвам онези, които дават възможност на кандидатите да разкрият тяхното отношение към клиентите, тяхната способност да работят самостоятелно и да си сътрудничат.

    В момента „Филип Морис Интернешънъл“ преминава през голяма трансформация. От водеща тютюнева компания ние се превръщаме във високотехнологична такава. Това се отразява както върху начина, по който организацията работи, така и върху профила на хората, които ние търсим, за да се достигнем до целта ни за създаване на бъдеще без дим. В центъра на нашата бизнес философия стоят клиентите и тяхното удовлетворение. За нас е важно да сме в постоянен контакт с тях и да разширяваме знанието си за техните нужди. Поради тази причина задавам въпроса

    „Може ли да ми разкажете за Ваш проект, който е бил вдъхновен от предложение на клиент за подобряване на услуга?“.

    Основните качества, които търсим чрез отговорите са гъвкавостта, умението да се отговори бързо и адекватно на промяната, желанието за непрекъснато учене, способност за участие в различни екипи, които да разрешават по бърз и ефективен начин проблемите на потребителите.

    В условията на сегашната динамична среда за компанията е важно всеки служител да бъде експерт и лидер в своята професионална област, независимо от длъжността и нивото си в йерархията. В този смисъл искаме от кандидатите да отговорят на въпроса

    „Може ли да ни опишете ситуациите, в които сте започнали работа по проект без ясни указания“.

    Компанията разбира лидерството като способността служителите да имат широк поглед върху професионалната си област, да работят самостоятелно с цел да удовлетворят интересите и нуждите на клиентите по най-добрия начин. Интересуваме се до каква степен кандидатите се чувстват комфортно да носят отговорност и да вземат решения дори когато нямат достатъчнo точни инструкции как да реагират в променящата се среда.“ 

     

    Свързани новини
    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 20 часа
    ОИСР: 15-годишните у нас с по-ниски очаквания за завършване на висше от връстниците си по света
    Социално-емоционалните умения са решаващи за академичния успех, професионалната реализация и качеството на живот на младежите, сочи проучване на ОИСР
    преди 21 часа
    Метрото ще се разшири с 2 станции в "Люлин"
    Прогнозната цена е 147 млн. лева, ще се търси финансиране и от ЕС
    преди 21 часа
    За първи път: Пускат 7 двуетажни влака у нас
    Полска фирма ще достави на България влаковете за над 300 милиона лева
    преди 21 часа
    Българските иновативни училища влизат в мрежата на ОИСР
    Създателят на изследването PISA е у нас, за да представи резултатите от социално-емоционалните умения на учениците по света
    преди 23 часа
    Делойт Централна Европа откри нов хъб в София
    Екипът в София в момента се състои от 50 професионалисти, амбицията е да се увеличи до 500 през следващите няколко години