четвъртък, 09 май 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    2358 прочитания

    Employer Branding в България: Entain

    Драгомир Гюров - Employer Branding Advisor в Entain, разказва кой отговаря за работодателската комуникация в компанията, какви инструменти използват и как измерват ефективността
    12 юли 2023, 11:56 a+ a- a

    Драгомир Гюров - Employer Branding Advisor в Entain. Снимка: Entain

    Драгомир Гюров е консултант по маркетинг и комуникации с над десетгодишен опит. Работил е по PR кампании за марки като Visa, Shell, Carlsberg, Coca-Cola, Ubisoft, LG, HP, SES Astra, Societe Generale, Lockheed Martin, Chevron, Kaufland, BASF, Девин, Granini и други. През 2017 г. и 2018 г. подкрепя пробоно комуникационните усилия на София Прайд – двете кампании на най-голямото шествие за равни права в България, отличени с награди от браншовите PR организации. От 2019 г. насам работи на доброволни начала по публичните комуникации на фондация АЙВЪР – неправителствена организация с фокус върху сексуалното здраве. 

    В момента Драго отговаря за работодателската марка на Entain в България. Компанията e eднa oт нaй-гoлeмитe cвeтoвни гpyпи зa бетинг, гейминг и интерактивни забавления с над 29 000 служители в цял свят. Гpyпaтa пpитeжaвa oбшиpнo пopтфoлиo oт yтвъpдeни мapĸи като bwіn, Ladbrokes, Coral и други. В България офисът на Entain е от над 600 души от 18 националности. 

    Драгомир разказва кой отговаря за работодателската комуникация в компанията, какви инструменти използват и как измерват ефективността.

    Кои са хората, които отговарят за работодателската комуникация и работодателската марка във Вашата компания?
    Въпреки, че съм двигателят на усилията за позиционирането ни като добър работодател в публичното пространство, успехът ми изцяло зависи от съвместната работа с останалите членове на екипа. Това включва обширен кръг от хора – всички от People & Culture екипа, ръководителите на отдели, управленския екип на локацията и всеки отделен служител в България. Едновременно с това работя с множество колеги от централните екипи по темите работодателска марка, вътрешни комуникации, благополучие, многообразие и приобщаване, корпоративна социална отговорност, човешки ресурси. Ежедневно общувам и с творчески агенции, журналисти, редактори и лидери на мнение в България. За да обобщя – всеки от изброените има принос, влияние и отговорност за успешното изграждане на работодателската ни марка и мога само искрено да благодаря, че споделят своето време, внимание и участие за инициативите, които организирам. 

    Какви са процесът, наборът от инструменти и експертизата, които използвате?  Кои са най-полезните от тях според Вас?
    Тук идва истински вълнуващата част. Изграждането на марка (независимо дали потребителска, корпоративна или работодателска) в същината си е работа с три основни елементи – канали на комуникация, съобщението и аудиторията. Успехът идва, когато постигнеш хармония между трите в контекста на оперативната среда. А това става през призмата на многообразието. Ежедневно работя с хора, които идват от различни индустрии, имат разнообразен опит и гледни точки отвъд всичко, което знам и мога. Ето защо се старая да слушам, да попивам информацията, да я интерпретирам и да давам предложения, които се основават на данни и предишен опит. Когато работя по определена марка, винаги влагам доза премерен риск, защото по-нататъшното развитие на бранда зависи от това да правим нещата по една идея по-различен начин – в унисон с настоящата обстановка и публичния дневен ред в страната. Работата ми за Entain е точно такава. 

    Споделете конкретни Ваши проекти/кампании, които определяте като успешни. Как измервате тяхната ефективност?
    Българският офис взе участие в глобалната кампания Entain Reals, в която показваме лицата и живота на хората, които правят нашите технологии и продукти възможно най-добрите за нашите играчи. Няколко ярки личности от офиса ни в София взеха участие и разказаха какво е да си част от организация като Entain. 

    Миналата година имахме запомнящо се участие в най-голямото тиймбилдинг събитие в България – първото такова за нас след две години пауза заради обстановката. 

    Присъстваме на почти всички големи събития. 

    Разбира се, легендарни остават и фирмените ни партита. 

    Най-добрият измерител на една кампания за работодателска марка е положителната обратна връзка. Радвам се, че през изминалата година я получавах многократно за работата си, която доведе до това компанията да повиши разпознаваемостта си на българския пазар и да повлияе положително върху времето за наемане (т. нар. Time-to-hire). 

    Напоследък се отделя специално внимание на „Работодателската марка навътре“. Според Вас налага ли се такъв фокус и ако да – какви инициативи текущо провеждате или предвиждате?
    Комуникациите са облик на сърцевината – ако отвътре няма качествено съдържание, трудно можеш да разкажеш смислени истории. Така е и с всяка марка, всяка компания. Entain е организация с голям потенциал – доказателство е това, че голяма част от новите ни колеги идват по препоръка на настоящи служители чрез програмата ни The Scout, където награждаме успешни референции. От друга страна продължаваме да наемаме професионалисти със страст към спорта и технологиите с опит от други индустрии. В следващите месеци ни предстои да работим усилено в посока управление на промените и културата в организацията, защото българският офис расте с добри темпове и вече сме над 600 души. 

     
    ВИЖТЕ ОЩЕ ОТ РУБРИКАТА EMPLOYER BRANDING В БЪЛГАРИЯ  

    Как Лидл България развива работодателската си марка?
    Как SiteGround развива работодателската си марка?
    Как Appolica развива работодателската си марка?
    Как eMAG развива работодателската си марка?
     
    Как Bica развива работодателската си марка?
    Как Мусала Софт развива работодателската си марка?
    Как United Partners развива работодателската си марка?

    Как CluneTech развива работодателската си марка?
    Как Кока-Кола ХБК развива работодателската си марка?
    Как Proxiad SEE развива работодателската си марка?
    Как МенторМейт развива работодателската си марка?
    Как Dreamix развива работодателската си марка?
    Как Самекс/KFC развива работодателската си марка?
    Как Paysafe развива работодателската си марка?
    Как Commerzbank DTC София развива работодателската си марка? 
    Как А1 България развива работодателската си марка?

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 13 часа
    преди 14 часа
    Ryanair стартира полети до 5 нови дестинации от София
    Авиокомпанията базира нов самолет в столицата
    преди 15 часа
    Apple разработва собствени AI чипове
    Съвместно с TSMC, по данни на The Wall Street Journal
    преди 18 часа
    преди 19 часа
    Откриват Център по дигитално предприемачество във ВУТП
    „Дигитално предприемачество и изкуствен интелект“ е най-новата специалност във висшето училище
    преди 20 часа
    Около 15-16% са празните офиси в София
    ИТ секторът остава основен наемател на офис площи в началото на 2024, сочи проучване