понеделник, 02 декември 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    1281 прочитания

    Каузите на Scalefocus: IT Beards 2023 в полза на таланта и развитието на младите умове

    За поредна година компанията отбелязва месеца на световното движение Movember с благотворителна кампания
    13 ноември 2023, 12:38 a+ a- a

    Колаж: Scalefocus

    В рубриката „Каузите на компаниите в България“ представяме различни актуални инициативи, които са пример за отговорно поведение на бизнеса в България. Благотворителни кампании, дарения, дейности в сферата на корпоративната социална отговорност (КСО), примери за екологично, социално и отговорно управление (ESG), доброволчество, подкрепа, хуманитарна помощ и др. 

    Благотворителната кампания на Scalefocus IT Beards е една от разпознаваемите инициативи на IT бранша в България. Тя се ражда преди шест години като вътрешна инициатива на компанията по повод световния месец на мъжкото здраве Movember. Господата снимат и качват снимки на добре поддържаните си бради или се предизвикват да отгледат брада или мустак от нулата, след което колегите им гласуват за тях с точки, които се купуват от онлайн магазина на платформата. Надпреварата е оспорвана, а най-хубавото е, че всяка закупена точка е сума, натрупана директно по сметката на избраната за годината кауза. 

    Развитието на таланта и стимулирането на младите умове е кауза и основна ценност на Scalefocus през годините и това се вижда от редица техни инициативи – от ежегодното събиране на учебни пособия и материали за деца в неравностойно положение през септември, подпомагане на библиотеки, работа с училища и университети до подкрепата на състезателя Никола Цолов, на когото компанията е първият спонсор. Тази година Scalefocus обединява сили с фондация Заедно в час в подкрепа на техните инициативи за развитие на учители и училищни екипи и изграждане на партньорства за въвеждането на добри практики в образователната система. Защото всяко дете в страната трябва да има достъп до качествено образование – независимо от това къде живее, кое училище посещава и какви са финансовите възможности на родителите му.

    „От вътрешна кампания през годините IT Beards се превърна в емблематична за Scalefocus инициатива, с която изключително се гордеем. Не само защото събираме и даряваме средства на смислени организации, но най-вече заради начина, по който се случва проектът; заради онлайн платформата, която е създадена и поддържана от наши колеги, и най-вече заради позитивния заряд, който „брадите“ носят на екипа ни“, казва Цветелина Еремиева, Chief People Officer и допълва: „Има колеги, които участват всяка година от самото начало, и още от септември очакват старта на кампанията на 1 ноември“.

    Екипите на компанията в Северна Македония и Турция също се включват в надпреварата, като избират местна кауза в синхрон с основната, която да подкрепят. Така кампанията IT Beards се превръща в международен пример как екипите на големи компании могат да носят позитивна промяна на обществото чрез забавни и обединяващи вътрешни инициативи. 

    Официалният сайт на кампанията, на който всеки може да подкрепи каузата, е: https://itbeards.scalefocus.com/

     

    ВИЖТЕ ОЩЕ ОТ КАУЗИТЕ НА КОМПАНИИТЕ В БЪЛГАРИЯ
      
    Каузите на МенторМейт: Иновативна програма за спорт с кауза
    Каузите на Acronis: 100 книги за Основно училище „Христо Ботев“ в с. Крепост
    Каузите на МенторМейт: CharityMate или как служителите подкрепят благородни каузи
    Каузите на А1: Обновяване на педиатричното отделение в МБАЛ Карнобат
    Каузите на Organic Tee Star: Корпоративен текстил с отговорност към природата
    Каузите на Nexo: Академия „Спорт и бъдеще” за над 400 деца в неравностойно положение
    Каузите на МенторМейт: Партньорство с Подкрепи.бг
    Каузите на A1: Карти с мобилен интернет на бежанци от Украйна
    Каузите на Нарру Bar&Grill: Работа и дом за бежанци от Украйна
    Каузите на TBI Bank: Дарение от 500 хил. лв. в подкрепа на украинския народ
    Каузите на Nexo: Първоначално дарение от 100 000 долара за засегнатите в Украйна
    Каузите на OLX: Спешна инициатива за подкрепа на украинските бежанци
    Каузите на Фантастико: Подкрепа с 50 хил. лв. нуждаещите се от Украйна
    Каузите на Schwarz: Kaufland и Lidl даряват стоки на стойност €10 млн. за хората в Украйна
    Каузите на Playtech Bulgaria: Над половин милион лева за благотворителност през 2021
    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 2 часа
    Канада обвини Google в създаване на рекламен монопол
    Делото прилича на заведеното в САЩ и цели разделяне на бизнесите на технологичния гигант
    преди 2 часа
    BILLA и EVN изграждат 25 зарядни станции за електромобили в България
    В следващите 18 месеца ще бъдат изградени 25 бързозарядни станции за електромобили в 9 града
    преди 2 часа
    преди 6 часа
    Бизнесът иска спешна оптимизация на процесите по наемане на служители от трети страни
    Недостигът на човешки ресурси в България е посочен от българските предприемачи на второ място сред проблемите, които изпитват
    преди 6 часа
    AMPECO привлече 26 млн. долара инвестиция
    Целта е растеж на продуктовите иновации и пазарното присъствие на компанията