понеделник, 02 декември 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    1839 прочитания

    Каузите на Acronis: Почистване на любими природни обекти

    Екипът на компанията почисти местността „Копитото“ в ПП „Витоша“
    03 октомври 2023, 10:47 a+ a- a

    Екипът на Acronis почисти местността „Копитото“ в ПП „Витоша“. Снимка: Acronis

    В рубриката „Каузите на компаниите в България“ представяме различни актуални инициативи, които са пример за отговорно поведение на бизнеса в България. Благотворителни кампании, дарения, дейности в сферата на корпоративната социална отговорност (КСО), примери за екологично, социално и отговорно управление (ESG), доброволчество, подкрепа, хуманитарна помощ и др. 

    Септември 2023 бе определен от Acronis в София като месец, посветен на почистването на любими природни кътове, ценни за българското общество. Екипът на компанията почисти местността „Копитото“ в ПП „Витоша“.

     Нуждата от грижа за този кът е належаща именно сега - в края на лятото, когато хиляди хора са посетили красивото природно кътче и мнозина са оставили своя мръсен „отпечатък“. Затова екипът на Acronis се зае с почистването му, за да може „Копитото“ отново да е приятна дестинация за излет за всички жители на София.

    В началото на септември екип от 62 служители на Acronis, заедно с членовете на своите семейства, се впуснаха в живописната гориста местност, за да съберат натрупалите се през лятото отпадъци. Усилията на екипа доведоха до извозването на над 200 килограма пластмасови боклуци и различни малки отпадъци, включително фасове от цигари и опаковки от бонбони. Екипът почисти изцяло и изоставената сграда и изоставения кладенец на Копитото, който години наред е служил като импровизирано общо кошче за боклук на посетителите на „Витоша“.

    Съгласно споразумението с администрацията на парка, екипът на Acronis пое инициативата да защити и съхрани удобствата на гората и лакира всички налични пейки и маси. Някои от тези места за сядане бяха обрасли в гъсталаци, които ги правеха недостъпни и невидими за посетителите. Затова преди лакирането служителите на Acronis почистиха местата от гъсталака.

    „Нашият екип обмисляше организирането на почистване от близо година, но доскоро това беше само идея,“ сподели Татяна Алексеева, движещата сила зад тази инициатива, относно своето вдъхновение. „В разгара на лятото с моето семейство потърсихме разхлада из склоновете на Витоша и за пореден път останахме очаровани от привилегията да имаме планина само на час път от София – но също така бяхме и шокирани от замърсяването, породено от човешкото присъствие. Точно това беше искрата, от която пламна превръщането на идеята в действие. Свързах се с нашия екип на Програмата на фондация Acronis Cyber Foundation Program и заедно организирахме този екипен излет до „Копитото“ с благородна кауза.“

    Вижте профила и актуалните позиции за работа на Acronis в JOBS.bg

     

    ВИЖТЕ ОЩЕ ОТ КАУЗИТЕ НА КОМПАНИИТЕ В БЪЛГАРИЯ
      
    Каузите на МенторМейт: Иновативна програма за спорт с кауза
    Каузите на Acronis: 100 книги за Основно училище „Христо Ботев“ в с. Крепост
    Каузите на МенторМейт: CharityMate или как служителите подкрепят благородни каузи
    Каузите на А1: Обновяване на педиатричното отделение в МБАЛ Карнобат
    Каузите на Organic Tee Star: Корпоративен текстил с отговорност към природата
    Каузите на Nexo: Академия „Спорт и бъдеще” за над 400 деца в неравностойно положение
    Каузите на МенторМейт: Партньорство с Подкрепи.бг
    Каузите на A1: Карти с мобилен интернет на бежанци от Украйна
    Каузите на Нарру Bar&Grill: Работа и дом за бежанци от Украйна
    Каузите на TBI Bank: Дарение от 500 хил. лв. в подкрепа на украинския народ
    Каузите на Nexo: Първоначално дарение от 100 000 долара за засегнатите в Украйна
    Каузите на OLX: Спешна инициатива за подкрепа на украинските бежанци
    Каузите на Фантастико: Подкрепа с 50 хил. лв. нуждаещите се от Украйна
    Каузите на Schwarz: Kaufland и Lidl даряват стоки на стойност €10 млн. за хората в Украйна
    Каузите на Playtech Bulgaria: Над половин милион лева за благотворителност през 2021
    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 31 минути
    Канада обвини Google в създаване на рекламен монопол
    Делото прилича на заведеното в САЩ и цели разделяне на бизнесите на технологичния гигант
    преди 41 минути
    BILLA и EVN изграждат 25 зарядни станции за електромобили в България
    В следващите 18 месеца ще бъдат изградени 25 бързозарядни станции за електромобили в 9 града
    преди 1 час
    преди 5 часа
    Бизнесът иска спешна оптимизация на процесите по наемане на служители от трети страни
    Недостигът на човешки ресурси в България е посочен от българските предприемачи на второ място сред проблемите, които изпитват
    преди 5 часа
    AMPECO привлече 26 млн. долара инвестиция
    Целта е растеж на продуктовите иновации и пазарното присъствие на компанията