събота, 27 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    4725 прочитания

    Промени ли се процесът на подбор в Sitel?

    Антонио Григоров, HR мениджър на „Сайтел София“, пред Economy.bg
    16 ноември 2020, 08:21 a+ a- a

     Covid-19 се отрази и на процесите по подбор в компаниите. Как ще попитаме HR професионалисти и мениджъри от водещи компании в България. Какво се промени в процеса по подбор в Sitel, разказва разказва Антонио Григоров, HR мениджър на „Сайтел София“.

    Пандемията и кризата около нея посрещна повечето компании неподготвени. От много години в нашето съсловие от HR специалисти говорим за дигитализацията на процесите на подбор. 

    Всички знаем, че преди пандемията повече от 90% от интервютата се случваха лице в лице, в офисите. Това бързо се промени с разпространението на COVID-19 и днес с радост мога да споделя, че успяхме да реагираме много бързо на промените. И тук не говоря само за HR специалистите, но и за нашите партньори от Operations екипа ни. Реагирахме бързо, но и бяхме доста гъвкави, защото, за да можеш да оцелееш в тази ситуация, се налага бързина и гъвкавост на реакцията. 

    В резултат процесът на подбор се промени изключително много. Той вече е напълно виртуален – от самите тестове, които даваме на кандидатите и които са изключително важна част от оценката им, през самите интервюта, до последващата комуникация с всички кандидати и всички участници в рекрутмънт панела (не само HR специалисти, но и представителите на оперативното ни звено). Смея да твърдя, че успяхме много бързо да се адаптираме и ако трябва да извлечем нещо положително около цялата ситуация покрай пандемията, смятам, че това е именно ускоряването на дигитализацията и преминаването на един следващ етап, който вървеше много бавно преди. 

    С положителните промени несъмнено идват и много предизвикателства. Понякога например има технически проблеми, което влияе на кандидатите – те може да се почувстват неуверени, притесняват се. Смятам, че тези практики, навлезли в процеса на подбор вследствие на пандемията, са като цяло положителни и трябва да продължават занапред и след края на пандемията.

    Видео за компанията като работодател вижте в профила на Sitel ТУК.

     ВИЖТЕ ОЩЕ: 

     
    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 16 часа
    ОИСР: 15-годишните у нас с по-ниски очаквания за завършване на висше от връстниците си по света
    Социално-емоционалните умения са решаващи за академичния успех, професионалната реализация и качеството на живот на младежите, сочи проучване на ОИСР
    преди 16 часа
    Метрото ще се разшири с 2 станции в "Люлин"
    Прогнозната цена е 147 млн. лева, ще се търси финансиране и от ЕС
    преди 17 часа
    За първи път: Пускат 7 двуетажни влака у нас
    Полска фирма ще достави на България влаковете за над 300 милиона лева
    преди 17 часа
    Българските иновативни училища влизат в мрежата на ОИСР
    Създателят на изследването PISA е у нас, за да представи резултатите от социално-емоционалните умения на учениците по света
    преди 19 часа
    Делойт Централна Европа откри нов хъб в София
    Екипът в София в момента се състои от 50 професионалисти, амбицията е да се увеличи до 500 през следващите няколко години