четвъртък, 07 ноември 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    19731 прочитания

    Какво е да работиш в myPOS?

    Какви възможности за кариера предлага компанията и какво я прави предпочитан работодател, разказва Христина Петкова - HR Manager в myPOS
    05 ноември 2021, 16:48 a+ a- a

    Христина Петкова - HR Manager в myPOS

    myPOS е българска технологична компания, създадена през 2014 във Варна, която предлага цялостно бизнес решение за приемане на картови плащания с ПОС терминал, онлайн и през мобилен телефон. Днес компанията има над 150 000 бизнес клиента в повече от 30 европейски страни и офиси в Лондон, Париж, Милано, Лисабон, Амстердам, Виена, Антверпен и Букурещ. През август 2021 на платформата са извършвани средно над четири трансакции на секунда или общо над 10 милиона трансакции на стойност над 1 млрд. лева.

    Компанията осъществява всички аспекти от дейността си in-house и има екип от над 340 души. Какви възможности за кариерно развитие предлага, какво я прави предпочитан работодател и какви професионалисти стоят зад нейния успех, научете повече от Христина Петкова, HR Manager на myPOS.

    Име: myPOS
    Сфера на дейност: Финансови технологии
    В България е от: 2014
    Брой служители глобално: над 340
    Брой служители в България: над 290
    Офиси в България: Оперативният офис във Варна е на адрес: „Бизнес парк Варна“, сграда Б1. В бизнес парка има и шоурум. В София офисът и шоурумът са на адрес бул. „Джеймс Баучер“, 76 А.
    Клиенти/Пазари: Над 150 000 бизнес клиента в над 30 европейски страни.
    Основни продукти: myPOS е цялостно бизнес решение за приемане на картови плащания с ПОС терминал, онлайн и през мобилен телефон. За иновациите си компанията печели световни награди, като престижната B2B Innovation Award на FinTech Breakthrough Award в САЩ и Best POS Innovation от Merchant Payments Ecosystem. Само за миналата година myPOS представи няколко нововъведения, като myPOS Glass – приложение, което превръща Android телефона в ПОС терминал, както и дълго чаканото решение N5 Fiscal, комбиниращо мобилен касов апарат и ПОС терминал в едно.
    Компанията в цифри: Ускорената дигитализация на бизнесите повиши търсенето на реше¬нията, предлагани от myPOS. Вследствие на това през миналата година компанията успя да постигне двуцифрен ръст на оборотите от трансакции спрямо 2019 въпреки ограниченията, наложени от пандемията в страните в Европа. Тази година, независимо от предизвикателствата пред бизнеса, компанията отчита съживяване на всичките пазари и на над 80-процентов годишен ръст. През август 2021 например на платформата са извършвани средно над четири трансакции на секунда. Това са общо над 10 милиона трансакции на стойност над 1 млрд. лева.

    Христина, разкажи ни за myPOS. Кога е създадена компанията?
    myPOS е българска компания, създадена през 2014 г. От 2018 г. myPOS разширява мрежата си от локации в Европа и днес освен в България, има офиси в Лондон, Париж, Милано, Лисабон, Амстердам, Виена, Антверпен и Букурещ.

    С какво се занимава – кои са основните ви продукти, услуги?
    myPOS предоставя иновативни и достъпни платежни решения, които изцяло променят начина, по който бизнесите приемат картови плащания през различни канали – на място, онлайн и в движение. myPOS е единствена по рода си платформа, която предлага незабавен достъп до средствата от всички плащания, приети онлайн и посредством ПОС терминал. В допълнение към безплатната бизнес сметка, без месечни или годишни такси, брандът предлага редица технологични услуги, до които малките бизнеси рядко имат достъп. И всичко това на изключително достъпни цени, започващи от 49 лв. за ПОС терминал.

    Кои са основните ви пазари и клиенти?
    Някои от основните ни пазари са Франция, Италия и Нидерландия, но все по-активно се развиваме във Великобритания, Австрия, Румъния, Португалия и други пазари. Клиентите са от всички индустрии и сфери на бизнеса, тъй като безкешовите плащания вече са необходимост навсякъде, независимо от големината или естеството на бизнеса.

    Къде имате офиси?
    В България myPOS има два шоурума – в София и Варна. Оперативният център се намира в морската ни столица, където е концентриран и най-ценният ни ресурс от над 280 специалисти в различни направления. Имаме търговски представителства и experience центрове в големите европейски градове, както и местни партньори във всички държави от Европейската икономическа зона, Англия и Швейцария.

    Оперативният офис на компанията е в „Бизнес парк Варна“, където има и шоурум.

    Колко и какви специалисти работят в компанията?
    Успехът на myPOS се дължи на над 340 специалисти. Структурата включва екипи за всички направления на бизнеса – финанси, маркетинг, продажби, софтуерна и развойна дейност, бизнес и продуктово развитие, техническо и клиентско обслужване, както и специфични за финансовите институции дейности, като оценка на риска и верификация на клиенти. Основният език в компанията е английски, а в отделите, заети с пряка комуникация с нашите клиенти, се говорят над 10 различни езика.

    Колко са ИТ специалистите и по какви проекти работят?
    myPOS разполага с над 80 ИТ специалисти, обслужващи различните процеси на компанията – от вътрешните системи през поддръжката на хардуера и разработването на финансовите софтуерни продукти до клиентските интерфейси в уеб и мобилна среда.

    Какви хора най-често търси компанията – с какъв опит, познания, умения, технологии?
    myPOS расте с изключително бързи темпове и това предполага експанзия на екипите както в оперативния ни център, така и във всички останали европейски локации. Активно търсим PHP, C#/C++, iOS and Android developers, продуктови специалисти, маркетинг и продажби, дизайн експерти, както и хора с високо ниво на владеене на езици като френски, италиански, унгарски, холандски, английски и др.

    Компанията отворена ли е за хора с малък опит и старт на кариерата? Има ли стажантски програми?
    За нас хората са причината за успеха и двигателят на промяната. Близо 70% от колегите ни са на възраст между 18 и 35 години. Много голяма част от тях са направили първите си професионални стъпки в myPOS. Може би най-вълнуващите и любими срещи и интервюта са именно с младежи, които току-що завършват университета и са на прага да изберат първия си партньор в развитието им. Искрено вярвам, че имат много какво да разкажат и да ни научат особено когато става въпрос за иновативно мислене и различна перспектива. За мен при тези срещи е много важно преди всичко да им покажем, че трябва да са много смели, да не се страхуват от липсата на опит и не на последно място, че сме готови да ги подкрепим, без да им поставяме граници и броим годините опит. Това е подходът ни към всички инициативи с университетите и стажантските програми, които провеждаме. Преди всичко искаме да им дадем знания, да им покажем успешните примери, да предизвикаме желанието им за знания и развитие, както и собственото им чувство за стойност. Във всички програми в направления като ИТ, финанси, маркетинг и продажби се стремим да вкараме максимално близо стажантите ни до реалната работна среда. Някои от тях толкова успешно се интегрират в екипите ни, че определението стажант престава да съществува.

    Кои са основните технологии, които се използват в компанията?
    Използваме разнообразни езици и технологии и винаги следим новостите в индустрията. От технологична гледна точка основните са C/C++/C#, PHP, Symfony, Java, Kotlin Swift, .NET Core, MS SQL, Rabbit MQ, ELK Stack, HTML/CSS , jQuery, Bootstrap, React, Python, Node.JS.

    Как се въвеждат новите служители в компанията?
    С усмивка... това е директният ми отговор. Новото работно място и непознатата среда могат да бъдат истинско предизвикателство, независимо от опита и позицията. Много е важно да се почувстваш уютно още в първия си ден. Стремим се през първите седмици да дадем пълната информация и подкрепа, за да може всеки нов колега да има летящ старт. Още първия ден имаме интерактивна презентация относно структурата на компанията, екипите и тяхната работа, както и всичко, което се отнася до цялостния „живот“ на новите ни колеги. В първите няколко дни служителят има възможността да се запознае подробно с продуктите и услугите на компанията като се включи в myPOS онлайн академията ни, както и в още няколко трейнинг платформи. Стараем се да бъдем отворени към опита и възможностите на всеки от нас, като не поставяме конкретни граници и срокове за въвеждането на новите служители. Наясно сме, че всеки човек е различен и се нуждае от индивидуален подход, за да навлезе, успешно да поеме ролята си и да даде своя принос.

    Какви са възможностите за кариерно развитие и какви обучения предлага компанията?
    Като компания, която осъществява всички аспекти от дейността си in-house, предлагаме различни възможности за кариерно развитие както във вертикална, така и в хоризонтална посока. Оценяваме и развиваме талантите на нашите служители, като организираме обучения спрямо техните нужди. В края на тази година ще поставим фокуса и върху развитието на всички мениджъри и ръководители на екипи, като стартираме дългосрочна програма за надграждането на техните умения да се справят с предизвикателствата в управлението на екипите, ефективната комуникация и преследването на глобалните цели на компанията. Надяваме се, че от следващата година ще имаме възможност отново да подновим с пълна сила участието ни в различни конференции, семинари и всякакви обучителни инициативи, които вследствие на пандемията бяха отложени.

    Какви придобивки предоставя компанията и какво я прави предпочитан работодател?
    На първо място, възможността за работа в международен екип от професионалисти, изграждащи заедно високотехнологични решения за картови плащания за малкия и средния бизнес. Работим в open-space, А-class офис със зони за релакс, където са винаги налични свежи плодове и ядки, а за любителите на кафето сме оборудвани с професионални кафе машини. Разполагаме с изключително модерен фитнес, а боулинг залата ни е мястото, на което обичаме да разпускаме и да се забавляваме. Освен спортните активности, които организираме на седмична база, и Мултиспорт картата на преференциална цена, за здравето на нашите служители сме се погрижили и осигурявайки луксозен застрахователен пакет, включващ здравна и дентална грижа, както и диоптрични стъкла. Тази година се възползвахме и от възможността да организираме уникално тиймбилдинг събитие през юли, в което се включиха колегите от цяла Европа. Стараем се да отбелязваме и всички празници и страхотните постижения на екипите ни през цялата година.

    Какво не знаят хората за компанията, а е важно да знаят според вас?
    myPOS е пример, че иновативни решения на световно ниво могат да бъдат създавани в България. Идеята зад myPOS е всеки бизнес да получи възможност да се възползва от предимствата на новите технологии и по този начин да се справи с предизвикателствата, откривайки нови пътища към успеха. Често изненадваме хората, че самофинансираща се компания, родена във Варна, се развива с огромни темпове и вече толкова години се конкурира успешно с европейски и световни гиганти в сферата на безкешовите плащания. Успехите на чуждите пазари и международните награди направиха така, че разпознаваемостта на бранда е много по-висока в страни като Франция, Италия, Нидерландия, Белгия, Англия, Швейцария и други, където са нашите клиенти, отколкото в родината ни, където са хората, на които компанията дължи успеха си. Все повече българи, които живеят и работят в чужбина, се свързват с нас, за да ни споделят желанието си да се присъединят към екипите ни, а тези, които се завръщат в България, избират myPOS за първи контакт и работодател, с който да продължат кариерата си.

    Повече информация за компанията и свободните позиции в момента вижте в профила на myPOS Technologies AD в JOBS.bg тук

    ВИЖТЕ ОЩЕ:

    Какво е да работиш в Lab08?
    Какво е да работиш в Grafixoft?
    Какво е да работиш в Appolica?
    Какво е да работиш в Resolute Software?
    Какво е да работиш в M2M Services?
    Какво е да работиш в i:Fao an Amadeus company?
    Какво е да работиш в Cognyte Bulgaria?
    Какво е да работиш в Hewlett Packard Enterprise?
    Какво е да работиш в Melon?
    Какво е да работиш в Gameloft Sofia?
    Какво е да работиш в Hypoport Sofia?
    Какво е да работиш в Delta Source? 
    Какво е да работиш в AtScale Bulgaria?
    Какво е да работиш в Лидл България?
    Какво е да работиш в МенторМейт?
    Какво е да работиш в Proxiad?
    Какво е да работиш в Endava?
    Какво е да работиш в Адастра България?
    Какво е да работиш в Coherent Solutions Bulgaria?
    Какво е да работиш във Fadata?
    Какво е да работиш в Walltopia?
    Какво е да работиш във Fourth България?
    Какво е да работиш в TELUS International Europe?
    Какво е да работиш в DataArt?
    Какво е да работиш в Schwarz IT България?
    Какво е да работиш в Anakatech?
    Какво е да работиш в A1 България?
    Какво е да работиш в Cargotec?
    Какво е да работиш в Kaufland България?
    Какво е да работиш в Кока-Кола ХБК България?
    Какво е да работиш в Paysafe?
    Какво е да работиш в Карлсберг България?
    Какво е да работиш в Melexis България?

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 16 часа
    Отпускат близо 1,4 млн. лева за компенсиране на неприети деца в детските градини
    По мярката се компенсират семейства на деца от 3-годишна възраст до 1-ви клас
    преди 17 часа
    Държавата дава близо 4 млн. лева за суперкомпютъра в "София Тех Парк"
    Правителството одобри увеличаване на акционерното участие на държавата в капитала на "София Тех Парк"
    преди 18 часа
    „Солент Филм“ ООД ще изгради модерен киноцентър в Индустриален парк София- Божурище
    Инвестицията е в размер на 30 млн. лв. и ще създаде 40 постоянни и близо 1000 временни работни места
    преди 22 часа
    ЕС договори нови данъчни правила в цифровата ера
    Целта е противодействие на измамите с ДДС, подкрепа за предприятията и насърчаване на цифровизацията
    преди 23 часа
    Nvidia води скока на пазарната стойност сред глобалните компании
    Пазарната ѝ капитализация на достигна $3,26 трилиона през октомври