неделя, 05 май 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    4479 прочитания

    Какви са вашите очаквания за 2009?

    13 февруари 2009, 10:11 a+ a- a

    Вижте видео с Николай Неделчев, управляващ директор, Publicis Group
    ЗАЛОЖИЛИ СМЕ РЪСТ ОТ ОКОЛО 10%

    Николай Неделчев
    управляващ директор 
    Publicis Group

    За нас е абсолютно реалистично и сме заложили ръст през настоящата година, макар и не досегашния с 30-35%, а в границите на около 10%. Ако успеем да го постигнем, би било чудесно. Отново казвам, че рекламата по време на криза увеличава шансовете за печелене на пазарен дял в момента, в който нещата се подобрят, а това най-вероятно ще се случи през следващата година.


    Вижте видео с Мартин Дановски, CEO, Euro RSCG
    НЕТНИТЕ ИНВЕСТИЦИИ В РЕКЛАМА НА ГОДИШНА БАЗА

    Мартин Дановски
    CEO
    Euro RSCG


    На годишна база очаквам нетните инвестиции в реклама да запазят нивата си или ако има понижение, то да е съвсем малко. Но ще има сезонно преразпределяне и дисбаланс между първата и втората половина на годината.
    Компаниите разбират, че бизнесът върви и хората купуват и днес, а шансът да купят техния продукт намалява, ако не правиш нищо. Това, което сега се случва, е, че разработват усилено варианти. Техните бюджети са свързани с продажбите, които трябва да реализират, и това е друг критерий, по който ще коригират краткосрочно действията си. Реакцията на пазара ще се отчита на по-краткосрочни периоди, за да може парите, инвестирани в комуникация, да бъдат колкото се може по-релевантни на поведението на консуматорите. Сега повечето клиенти наблюдават как ще реагира пазарът и, улавяйки трендовете в потребителското поведение, ще бъдат малко по-сигурни в прогнозите си за следващите периоди, включително инвестициите в комуникация.


    Вижте видео с Иван Иванов, управител, Zed digital Cybermark
    РЕКЛАМАТА В ИНТЕРНЕТ ЩЕ Е НАД 20 МЛН. ЛЕВА

    Иван Иванов
    управител
    Zed digital Cybermark

    Може би до март ще има изчакване. Всеки ще се ориентира накъде вървят нещата. След това компаниите ще разберат, че без реклама няма да стане и мисля, че ще има ръст въпреки негативните мнения. В интернет със сигурност.
    През 2008 г. рекламата в интернет беше около 20 млн. лв. Смятам, че тази година сумата ще е доста по-висока. Ако едни рекламодатели намалят бюджетите си, ще се появят други, които досега не са присъствали на този пазар, които ще използват момента, за да изпъкнат.
    Смятам, че скоро интернет ще надмине по бюджети радиото и по-трудно ще се пребори с пресата.


    Вижте видео със София Пенева, управляващ директор,
    Graffiti BBDO
    ГОДИНАТА ЩЕ Е ТРУДНА ЗА АГЕНЦИИТЕ

    София Пенева
    управляващ директор 
    Graffiti BBDO

    Зависи колко дълго ще продължи кризата. Но ще бъде трудна година за агенциите на пазара. Най-вероятно някои ще отпаднат, ще има съкращения, което е нормален подход при съкращаване на разходите поради спад на приходите. Трудно е да се каже точно в каква степен ще бъде засегната индустрията, зависи как кризата ще се отрази на бизнеса като цяло.


    Вижте видео с Ненад Лозович, управляващ директор,
    New Moment New Ideas
    ИНДУСТРЯТА ЩЕ ОТБЕЛЕЖИ СПАД

    Ненад Лозович
    управляващ директор 
    New Moment New Ideas

    Рекламната индустрия със сигурност ще отбележи спад, но ми е трудно да прогнозирам в каква степен. Всички бихме искали кризата да свърши бързо, но реалната ситуация изисква адаптация към всичко, което се случва. Това, което ние правим като агенция, е да разширим типа на услуги, които предлагаме, да консултираме нашите клиенти ефективно като техни партньори в бизнеса.


    НАДЯВАМ СЕ ДА ПОСТИГНЕМ РЕЗУЛТАТИТЕ ОТ 2008

    Александър Тороманов
    управител
    РА "Маккан Ериксон"-София

    Надявам се, че ще завършим годината поне със същите резултати, както миналата 2008-а. Ако има достатъчно нов бизнес - дори и по-добри.





    Вижте видео с Теодора Тенчева, управляващ директор,
    TBWA-София
    ОЧАКВАМ УВЕЛИЧЕНИЕ НА НАШИЯ БИЗНЕС

    Теодора Тенчева
    управляващ директор
    TBWA-София

    Колкото и невъзпитано да звучи, очаквам увеличение на нашия бизнес. Виждаме много възможности, от които обективно да се възползваме в момента. Нашите клиенти са също толкова оптимистично настроени. Мисля, че ще се справим добре през настоящата година и ще запазим досегашния ръст.



    ВСЕКИ ДЕН ЩЕ НОСИ ИЗНЕНАДИ

    Ангелос Парасхакис
    изпълнителен директор
    DDB-София

    Смятам, че всеки ден ще носи изненади. Ако ви бях задал същия въпрос преди 8 месеца, когато всичко изглеждаше толкова неясно, какво бихте ми отговорили? Това, което мога да кажа, е, че не само рекламните агенции ще премерят истинската сила на организацията си, но също така и марките. При скептичен пазар, където решенията ще бъдат двойно повлияни от силните марки, не знам как клиентите ни биха се справили без реклама. Като цяло не съм толкова притеснен, винаги намираме правия път.



    Вижте видео с Венцислав Костов, управител, Httpoоl-България
    РЪСТЪТ НА РЕКЛАМАТА В ИНТЕРНЕТ ЩЕ Е МЕЖДУ 20 И 40%

    Венцислав Костов
    управител
    Httpoоl-България

    Миналата година сметките показват ръст от 60-70% на парите, похарчени за реклама в интернет. За тази година аз лично съм заложил 20-40%, имайки предвид кризата.
    Има рекламодатели, които на фона на кризата са взели решение да не намаляват рекламните си бюджети, има и такива, които ще увеличат инвестициите си в интернет, гонейки възможността за качествен контакт.
    Намаляването с какъвто и да е процент на общия бюджет поставя в невъзможност рекламните комуникации да бъдат водени през традиционните скъпи канали като вестници и телевизия. Оттам се търсят алтернативи за по-достъпна, по-точна и измерима комуникация в интернет, което автоматично увеличава бюджетите за интернет.


    Вижте видео с Лили Георгиева, управител, медийна агенция MindShare, част от РА Ogilvy & Mather
    ВЕЧЕ ИМА ПРОМЯНА В ПРОДАЖБИТЕ НА КЛИЕНТИТЕ

    Лили Георгиева
    управител 
    медийна агенция MindShare, част от РА Ogilvy & Mather

    Иска ми се да съм оптимист и кризата да продължи само няколко месеца, мненията са разнопосочни. Вече има промяна в продажбите на клиентите ни, регистрирана само през януари, и то дори на бързооборотните стоки, което е сериозен индикатор, че едва ли ще е краткотрайно. Но до края на годината не очаквам драстични промени.
    Свързани новини
    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    02 май 2024, 16:21
    Pfizer увеличи прогнозата за печалба
    Причината – съкращения в разходите и по-добро от очакваното търсене на продукти за Covid
    02 май 2024, 13:44
    ОИСР очаква стабилен икономически ръст през 2024 и 2025 г.
    Очаква се обаче растежът да остане под дългосрочната средна стойност
    02 май 2024, 11:25
    OpenAI се споразумя с Financial Times
    Компанията за изкуствен интелект ще може да използва данни на изданието, за да обучава езиковите си модели
    02 май 2024, 09:49
    Федералният резерв остави лихвите непроменени
    Не е ясно дали американската централна банка ще успее да направи 3 намаления на лихвените проценти тази година
    02 май 2024, 08:03
    Coca-Cola ще използва облачните AI услуги на Google
    Сделката е на стойност $1,1 милиарда
    30 април 2024, 16:30
    Изследователски институт по иновативна медицина ще бъде открит в МУ-София
    Ще се провеждат проучвания на злокачествени тумори и изследвания, свързани с усложненията от Ковид-19