събота, 27 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    1179 прочитания

    Какво е да работиш като Customer Service Trainer в myPOS?

    За професията и възможностите разказва Владислав Радулов, първият Customer Service Trainer в отдел „Обслужване на клиенти“ във финтех компанията
    10 октомври 2023, 16:02 a+ a- a

    Снимка: Владислав Радулов - Customer Service Trainer в отдел „Обслужване на клиенти“, myPOS

    Владислав Радулов е трейнър в отдела за обслужване на клиенти във финтех компанията myPOS. Завършил е бакалавърска степен в Англия със специалност „Разработване на компютърни игри“. Малко след като се връща в България, започва първата си работа като асистент трейнър в компания, занимаваща се именно с компютърни игри. Няколко години по-късно успява да стане ментор и да обучава новодошлите в компанията.

    Пред Economy.bg Владислав разказва повече за началото на своята кариера, настоящата си позиция, какви умения и качества са необходими, как поддържа квалификацията си и кои са най-големите заблуди за професията.

    Владислав, как започна кариерата Ви в myPOS?
    Кариерата ми в компанията започна доста интересно. Бях останал без работа, когато човек от екипа на myPOS се свърза с мен в LinkedIn с предложение за разговор. Поканиха ме на интервю и останах изключително впечатлен, тъй като обсъдихме първата трейнър позиция в отдела за обслужване на клиенти.
    На 3 август 2022 стартирах като Customer Support Trainer. Нямах никакви притеснения, защото вече имах четиригодишен опит и бях преминал през повечето нива на позицията – от обслужване на клиенти до асистент, а по-късно главен трейнър. Разбирах какви са трудностите и предизвикателствата, през които екипите минават и знаех, че мога да допринеса за развитието на отдела.

    С какво се занимава екипът „Обслужване на Клиенти“ в myPOS?
    Ние отговаряме за всякакъв тип запитвания и възникнали проблеми по телефон, имейл и чат. За нас е от съществено значение да сме информирани за всеки един процес, през който минава клиентът, за да предоставим най-точното решение. Тъй като myPOS предлага финансови услуги, понякога работата ни наподобява тази на банкер, което я прави още по-отговорна. Също така помагаме на колегите от KYC екипа с верификацията на нови клиенти, като правим видео идентификация за удостоверяване на самоличността.

    Какви умения и качества са необходими за тази професия?
    На първо място бих казал, че отговорността, търпението и емпатията са от съществено значение. Когато клиент се свърже с нас относно възникнал проблем, той очаква ние да разрешим казуса възможно най-бързо. Нашата работа е да разберем ситуацията в детайли и да влезем в положението на клиента, предлагайки най-доброто решение. Единствено така можем да оправдаем тези очаквания, което само по себе си изисква високо ниво на отговорност. И тъй като хората реагират по различен начин на създалите се проблеми, е важно да сме заредени с доза търпение и емпатия.

     

    Как типично протича един работен ден?
    Единственото типично за моя работен ден е това, че отивам на работа в 09:00 часа. Всеки ден е специфичен и изключително динамичен. В началото на деня обикновено се заемам с обслужването на клиенти или помагам на екипа. По този начин се информирам за дневните казуси, което ми дава идеи за реални примери, които мога да използвам по време на обученията. Това е изключително важна стъпка, тъй като клиентите са винаги различни и всеки има индивидуален проблем, изискващ характерен подход и отговор. Моята работа включва това да обуча новите ни колеги да разбират нуждите на клиентите си и да могат да четат между редовете, за да предоставят най-доброто решение за тях.
    Също така преподавам нужната теория на новите членове на екипа. Обучавам ги по програмите, които използваме, помагам им с писането на имейли, както и задавам практически задачи, спомагащи за по-ефективни разговори. Понякога изготвям материали за обучения и репорти. Стремя се да се информирам за нови практики, с които да подобрим дейността на отдела.

    Какви са възможностите за развитие?
    Възможностите за развитие в компанията са много, стига човек да има амбиции и желание. Имаме колеги, които са стартирали на позиции на начално ниво, а днес вече ръководят собствени екипи. Компанията предоставя възможност да се преместиш в друг отдел, ако прецениш, че искаш да се развиваш там. Нашата работа е пряко обвързана с отдела Know your Customer, затова и често виждаме колеги, които решават да станат част от него. Също така смятам, че примерът с моята позиция като първи трейнър в отдела говори достатъчно сам по себе си. myPOS се развива бързо, а с това и възможностите за личностно и кариерно развитие.

    Кои са най-големите заблуди за тази професия?
    Най-честата заблуда е, че работя в колцентър, където всеки задава едни и същи въпроси, а аз имам точно определени отговори. Истината е, че сферата е доста динамична и всеки ден се сблъскваме с различни по тип клиенти и проблеми, на които не можеш да отговориш в предварително зададена рамка.
    От друга страна, хората често бъркат трейнърите с учители. Но тук нещата стоят по малко по-различен начин. Да, ние се опитваме да научим екипа си на нови знания, но и целим хората да придобият нови умения и да предизвикат себе си. Много е важно как се филтрира предоставената информацията и вниманието към детайла, защото именно това е ключово за ефективното обслужване на клиенти.

    Какви са хобитата ти и какво обичаш да правиш след края на работния ден?
    След края на работния ден се старая да си осигуря пълноценна почивка или пълноценно забавление. Обичам да танцувам, така че често може да ме видите на някое ретро парти. Друга моя страст е свиренето на китара. Не казвам, че съм професионалист, но пък ми помага да се разтоваря след тежък работен ден.

    Вижте по какви проекти работи myPOS в България

    Вижте профила и актуалните позиции за работа на myPOS Technologies AD в JOBS.bg

    ВИЖТЕ ОЩЕ ОТ РУБРИКАТА JOBS IN BG:

    Какво е да работиш като Supervisor Financial Analysis в myPOS?
    Какво е да работиш като Project Manager в Balkan Services?

    Какво е да работиш като Монтажник в Еником М?

    Какво е да работиш като Оператор Видеонаблюдение в WePrevent?
    Какво е да работиш като Мениджър привличане на таланти в Ленгуидж Беър
    Какво е да работиш като Talent Success Lead (TSL) в SoftServe Bulgaria?
    Какво е да работиш като Flying Dutchman в WePrevent?

    Какво е да работиш като BIM архитект в Next IT Services?

    Какво е да работиш като Мениджър Внедряване на Нови Продукти в BTL Industries? 
    Какво е да работиш като Junior SAP Consultant в Атос България Компетънси Център?
    Какво е да работиш като Ръководител на екип управление на проекти в Ленгуидж Беър?
    Какво е да работиш като мениджър финанси в Hitachi Solutions Bulgaria
    Какво е да работиш като Управляващ ERP консултант в Balkan Services?
    Какво е да работиш като Маркетинг Експерт в Resolute Software?
    Какво е да работиш като Ръководител отдел застрахователни щети в Аксенчър България?
    Какво е да работиш като Специалист Производствено Планиране в Леони България?
    Какво е да работиш като Ръководител Отдел Обслужване на Клиенти в myPOS?
    Какво е да работиш като AML/KYC Manager в TransferMate?
    Какво е да работиш като Старши Консултант по недвижими имоти в АДРЕС?
    Какво е да работиш като шоколатиер в Chicolatti?
    Какво е да работиш като Head Of Customer Service Dept в Скайнет, част от Ойрошпед?
    Какво е да работиш като Специалист Дигитален Маркетинг в Радина Груп?
    Какво е да работиш като Енергиен Диспечер в EVN България?
    Какво е да работиш като Експерт по Анализи и Търговия с Електрическа Енергия в EVN?
    Какво е да работиш като Product Operations Manager в Advent Group?
    Какво е да работиш като финансов директор на „Девин“
    Какво е да работиш като Learning Specialist в Sitel
    Какво е да работиш като мениджър проекти в Шенкер?

    Какво е да работиш като начален учител в Прогресивно училище?

    Какво е да работиш като специалист „Подбор“ в Easy Consult?
    Какво е да работиш като управител на филиал в Kaufland България?
    Какво е да работиш като директор B2B партньорства в Rakuten Viber?
    Какво е да работиш като специалист клиентски запитвания в Regiocom?

    Какво е да работиш като главен бижутер-консултант в „Токаш”?
    Какво е да работиш като инженер в „Райхле и Де-Масари България Пръдакшън”
    Какво е да работиш като ръководител сектор в Kaufland България?
    Какво е да работиш като маркетинг мениджър на StorPool?
    Какво е да работиш като хардуерен инженер във Visteon?
    Какво е да работиш като индустриален инженер в „Буллтек“?
    Какво е да работиш като спедитор в „Гопет Транс“?
    Какво е да работиш като учител по спорт в Прогресивно училище?
    Какво е да работиш като 3D проектант на бижута в „Токаш“?
    Какво е да работиш като Project Operations Manager в Advent Group? 
    Какво е да работиш като мениджър по качеството в „Буллтек“? 
    Какво е да работиш като учител по английски език в Прогресивно училище?  
    Какво е да работиш като специалист „Развитие на търговски обекти“ във „Филип Морис“?
    Какво е да работиш като учител по изобразително изкуство в Прогресивно училище?
    Какво е да работиш като маркетинг мениджър във „Филип Морис“?
    Какво е да работиш като специалист „Логистика“ в Kaufland България?
    Какво е да работиш като консултант „Управление на риска“ в „Телелинк Бизнес Сървисис“?
    Какво е да работиш като тест инженер в Melexis?
    Какво е да работиш като продуктов мениджър в ТЕСИ?
    Какво е да работиш като дрогерист в dm България?
    Какво е да работиш като продуктов мениджър в aiko?
    Какво е да работиш като главен инженер в „Планекс”?
    Какво е да работиш като супервайзър „Продажби“ в „Монделийз България“?
    Какво е да работиш като Quotations Engineer в Lufthansa Technik Sofia?
    Какво е да работиш като координатор в Lufthansa Technik Sofia?
    Какво е да работиш като глобален мениджър „Обучения“ в Bayer?
    Какво е да работиш като маркетинг мениджър на Roo Brands?
    Какво е да работиш като брокер на бизнес имоти в MBL|CBRE?
    Какво е да работиш като лидер на екип във Visteon?
    Какво е да работиш като ръководител на полети в ДП РВД?
    Какво е да работиш като данъчен консултант в EY?

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 1 ден
    ОИСР: 15-годишните у нас с по-ниски очаквания за завършване на висше от връстниците си по света
    Социално-емоционалните умения са решаващи за академичния успех, професионалната реализация и качеството на живот на младежите, сочи проучване на ОИСР
    преди 1 ден
    Метрото ще се разшири с 2 станции в "Люлин"
    Прогнозната цена е 147 млн. лева, ще се търси финансиране и от ЕС
    преди 1 ден
    За първи път: Пускат 7 двуетажни влака у нас
    Полска фирма ще достави на България влаковете за над 300 милиона лева
    преди 1 ден
    Българските иновативни училища влизат в мрежата на ОИСР
    Създателят на изследването PISA е у нас, за да представи резултатите от социално-емоционалните умения на учениците по света
    преди 2 дни
    Делойт Централна Европа откри нов хъб в София
    Екипът в София в момента се състои от 50 професионалисти, амбицията е да се увеличи до 500 през следващите няколко години