четвъртък, 19 септември 2019   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    21528 прочитания

    Любимият въпрос на интервю за работа на Вера Янева, „Сирма Груп Холдинг”

    Какъв въпрос обича да задава тя на кандидатите и какво цели с него?
    25 май 2016, 09:31 a+ a- a

    Повечето HR мениджъри имат любим въпрос, който обичат да задават по време на интервю за работа и с който целят да научат нещо повече за кандидата извън обичайните и клиширани въпроси. Economy.bg попита HR професионалисти във водещи компании в България: „Кой е любимият Ви въпрос, който задавате на интервю за работа, и защо?“.

    Вижте какъв въпрос обича да задава Вера Янева, експерт ЧР в „Сирма Груп Холдинг”, и какво цели с него:  

    „Любимият ми въпрос по време на интервю е: „Кои са най-важните неща за Вас в работата?“

    Харесва ми да задавам този въпрос по време на интервю, тъй като той позволява да се разкрие много важен аспект от личността на кандидата, а именно мотивацията за работа на кандидата и нещата, които наистина са важни за него/нея.

    Когато задавам този въпрос не търся конкретен отговор – по-скоро желая да разбера какви са приоритетите на кандидатите и да предизвикам дискусия, която да постави интересите и целите на кандидата в основата на интервюто и процеса на подбор. За нас е важно да разберем какво искат потенциалните служители от работното си място, а също и това техните ценности да съвпадат с тези на компанията. Когато това се случи, хората се разбират един друг, всеки прави правилните неща и тази обща цел и разбиране помага на хората да градят чудесни работни взаимоотношения. Изравняването на ценностите помага на организацията като цяло, за да постигне основната си мисия.”

    Свързани новини
    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 7 часа
    Бизнес организации стартират инициатива за повече добри новини за българската икономика
    Кампанията „За да успеем в България“ е провокирана от отказа на електронните медии да споменават фирмени и продуктови наименования с информационна, а не с рекламна цел
    преди 8 часа
    ЕС даде ултиматум на Борис Джонсън
    „Покажи ни план за Брекзит в следващите 12 дни или това е краят“, гласи той
    преди 9 часа
    Стартира нова кампания, която популяризира учителската професията
    Инициативата „Да преподаваш е яко“ на Гьоте-институт България насърчава младите хора да изберат професията на учител по немски език
    преди 12 часа
    В София са базирани над 92% от българските технологични компании
    Столицата привлича 54% от инвестициите в България и произвежда 40% от БВП на страната