четвъртък, 19 септември 2019   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    16097 прочитания

    Любимият въпрос на интервю за работа на Елена Добрева, Virtual Affairs Bulgaria

    Какъв въпрос обича да задава тя на кандидатите и какво цели с него?
    26 април 2017, 13:23 a+ a- a

    Повечето HR мениджъри имат любим въпрос, който обичат да задават по време на интервю за работа и с който целят да научат нещо повече за кандидата извън обичайните и клиширани въпроси. Economy.bg попита HR професионалисти във водещи компании в България: „Кой е любимият Ви въпрос, който задавате на интервю за работа, и защо?“.

    Вижте какво отговори Елена Добрева, офис мениджър във Virtual Affairs Virtual Affairs Bulgaria:

     „Virtual Affairs е водеща холандска фирма в разработването на уеб и мобилни решения за финансови институции на европейския пазар. Компанията има софтуерен център в България от 17 години и богат опит в интервюирането на IT специалисти. 

    Въпросът, с който винаги започваме интервюто е:

    „Какво знаете за нашата компания?“ 

    С този въпрос ние искаме да разберем доколко интервюираният има сериозно отношение към кандидатурата си в нашата фирма. Срещали сме много интересни отговори, но в общи линии те се класифицират в три основни групи. Една група са хора, които нямат никаква идея за нас. Другата са такива, които са се постарали да погледнат сайта и да разберат с какво се занимава фирмата. И третата е на тези, които са направили много сериозно проучване за компанията от различни официални и неофициални източници. Естествено, сме най-впечатлени от най-подготвените хора, защото те са избрали да дойдат при нас на базата на най-висока информираност. Това ни казва, че вероятно те споделят ценностите на нашата фирма и биха паснали по-лесно при нас. Респективно трудно намираме общ език с хората, които нямат идея кои сме ние и дори не са се поинтересували с какво се занимаваме.“

    Свързани новини
    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 7 часа
    Бизнес организации стартират инициатива за повече добри новини за българската икономика
    Кампанията „За да успеем в България“ е провокирана от отказа на електронните медии да споменават фирмени и продуктови наименования с информационна, а не с рекламна цел
    преди 8 часа
    ЕС даде ултиматум на Борис Джонсън
    „Покажи ни план за Брекзит в следващите 12 дни или това е краят“, гласи той
    преди 9 часа
    Стартира нова кампания, която популяризира учителската професията
    Инициативата „Да преподаваш е яко“ на Гьоте-институт България насърчава младите хора да изберат професията на учител по немски език
    преди 12 часа
    В София са базирани над 92% от българските технологични компании
    Столицата привлича 54% от инвестициите в България и произвежда 40% от БВП на страната