четвъртък, 19 септември 2019   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    10743 прочитания

    Любимият въпрос на интервю за работа на Силвия Недева, Unique Estates

    Какъв въпрос обича да задава тя на кандидатите и какво цели с него?
    19 юни 2017, 10:59 a+ a- a

    Повечето HR мениджъри имат любим въпрос, който обичат да задават по време на интервю за работа и с който целят да научат нещо повече за кандидата извън обичайните и клиширани въпроси. Economy.bg попита HR професионалисти във водещи компании в България: „Кой е любимият Ви въпрос, който задавате на интервю за работа, и защо?“.

    Вижте какво отговори Силвия Недева, eксперт „Човешки ресурси“ в Unique Estates: 

    „Една от причините да избера да се развивам професионално именно в Unique Estates, беше фактът, че компанията държи на индивидуалния подход и персоналното отношение към клиентите си и наистина следва тази максима. Вярвам, че именно това е печелившата стратегия и при водене на интервюта. Разбира се, има стандартни въпроси, които не могат да бъдат пропуснати при първоначална среща, но аз държа да предразположа кандидата да сподели максимално откровено какво е важно за него на работното място, как си представя идеалната работа и перфектния пряк ръководител. 

    Ето защо моят любим въпрос в интервю за работа е:

    Как си представяте идеалната работа и перфектния пряк ръководител?

    Този въпрос ми помага да преценя дали кандидатът е подходящ за нашата компания. В Unique Estates ценим времето на всеки един от нашите служители и като компания, която влага в обучението и развитието им, изборът на точния кандидат е огромна отговорност. Работата на „Консултант недвижими имоти“ е специфична и за да бъде успешен един кандидат, той трябва да я чувства като призвание и да е готов да вложи цялата си енергия в нея. 

    Това, което ни помага да сме успешни вече 10 години на пазара, са нашите ценности, върху които са изградени принципите ни за поведение както в екипа, така и към нашите клиенти и партньори. Нашите ценности са същността на това, което сме ние, и на това, към което се стремим в съвместната си работа. Затова за мен е важно да разбера кои са мотиваторите на един кандидат и дали те съвпадат с принципите и ценностите на компанията. Това ми помага и впоследствие при задържането и развитието на служителите.“     

    Свързани новини
    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 7 часа
    Бизнес организации стартират инициатива за повече добри новини за българската икономика
    Кампанията „За да успеем в България“ е провокирана от отказа на електронните медии да споменават фирмени и продуктови наименования с информационна, а не с рекламна цел
    преди 8 часа
    ЕС даде ултиматум на Борис Джонсън
    „Покажи ни план за Брекзит в следващите 12 дни или това е краят“, гласи той
    преди 8 часа
    Стартира нова кампания, която популяризира учителската професията
    Инициативата „Да преподаваш е яко“ на Гьоте-институт България насърчава младите хора да изберат професията на учител по немски език
    преди 12 часа
    В София са базирани над 92% от българските технологични компании
    Столицата привлича 54% от инвестициите в България и произвежда 40% от БВП на страната