четвъртък, 19 септември 2019   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    21439 прочитания

    Любимият въпрос на интервю за работа на Нина Бояджиева, ПроКредит Банк (България)

    Какъв въпрос обича да задава тя на кандидатите и какво цели с него?
    25 юли 2016, 10:12 a+ a- a

    Повечето HR мениджъри имат любим въпрос, който обичат да задават по време на интервю за работа и с който целят да научат нещо повече за кандидата извън обичайните и клиширани въпроси. Economy.bg попита HR професионалисти във водещи компании в България: „Кой е любимият Ви въпрос, който задавате на интервю за работа, и защо?“.

    Вижте какъв въпрос обича да задава Нина Бояджиева, експерт Човешки ресурси в ПроКредит Банк, и какво цели с него:   

    „Моят любим въпрос на интервю за работа е: Какво Ви задържа при предходния Ви работодател?

    Харесвам този въпрос, защото дава възможност на кандидата да излезе от рамката на стандартните отговори и да акцентира върху своите ценности и факторите, които са определящи при избора му на работодател или позиция. От една страна, въпросът ми дава информация за това какво цени кандидата в работата си и какво го мотивира, а от друга страна, мога да сверя взаимните ни очаквания.

    Отговорите са винаги различни, започват от професионалната самооценка на кандидата (възлагани отговорности, израстване и промяна в позициите, менторство, управление на хора) и се разгръщат до личната му удовлетвореност (добър екип, динамика в работната среда, пътувания и командировки, възнаграждение). Трудно е да ги оценя като правилни или грешни, но чрез тях мога да откроя кандидатите, които се доближават до нашите етични ценности и разбират начина, по който работим, защото това гарантира ползотворна и отворена работна среда, към която ПроКредит Банк се стреми непрекъснато.“ 

       

    Свързани новини
    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 8 часа
    Бизнес организации стартират инициатива за повече добри новини за българската икономика
    Кампанията „За да успеем в България“ е провокирана от отказа на електронните медии да споменават фирмени и продуктови наименования с информационна, а не с рекламна цел
    преди 9 часа
    ЕС даде ултиматум на Борис Джонсън
    „Покажи ни план за Брекзит в следващите 12 дни или това е краят“, гласи той
    преди 9 часа
    Стартира нова кампания, която популяризира учителската професията
    Инициативата „Да преподаваш е яко“ на Гьоте-институт България насърчава младите хора да изберат професията на учител по немски език
    преди 13 часа
    В София са базирани над 92% от българските технологични компании
    Столицата привлича 54% от инвестициите в България и произвежда 40% от БВП на страната