четвъртък, 19 септември 2019   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    8289 прочитания

    Любимият въпрос на интервю за работа на Милена Матеева, AES Bulgaria

    Какъв въпрос обича да задава тя на кандидатите и какво цели с него?
    23 октомври 2017, 10:19 a+ a- a

    Повечето HR мениджъри имат любим въпрос, който обичат да задават по време на интервю за работа и с който целят да научат нещо повече за кандидата извън обичайните и клиширани въпроси. Economy.bg попита HR професионалисти във водещи компании в България: „Кой е любимият Ви въпрос, който задавате на интервю за работа, и защо?“

    Вижте какво отговори Милена Матеева, бизнес партньор „Човешки ресурси“ в енергийната компания AES Bulgaria.

    „Най-голямото удоволствие от работата на НR мениджъра е да се среща с различни и интересни хора. Именно защото всеки човек е уникален нямам „любим“ въпрос, а по-скоро се опитвам да водя интервютата си така, че да се види най-доброто, което кандидатът може да предложи.

    Това, което се стремя да разбера е не само колко успешен е човекът, а и какво определя като най-голямата загуба/провал в карирата му/ѝ и как той/тя са се справили с него и какви поуки са извлекли от този негативен опит.

    Това е важно, защото показва способността да се реагира на кризисна ситуация и да се излезе от нея. Рядко си даваме сметка за това, но на практика основата на успеха е опитът, който сме извлекли от пораженията, а не от победите.“ 

     
    Свързани новини
    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 8 часа
    Бизнес организации стартират инициатива за повече добри новини за българската икономика
    Кампанията „За да успеем в България“ е провокирана от отказа на електронните медии да споменават фирмени и продуктови наименования с информационна, а не с рекламна цел
    преди 9 часа
    ЕС даде ултиматум на Борис Джонсън
    „Покажи ни план за Брекзит в следващите 12 дни или това е краят“, гласи той
    преди 9 часа
    Стартира нова кампания, която популяризира учителската професията
    Инициативата „Да преподаваш е яко“ на Гьоте-институт България насърчава младите хора да изберат професията на учител по немски език
    преди 13 часа
    В София са базирани над 92% от българските технологични компании
    Столицата привлича 54% от инвестициите в България и произвежда 40% от БВП на страната