четвъртък, 19 септември 2019   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    29292 прочитания

    Любимият въпрос на интервю за работа на Хана Читбайова, „УниКредит Булбанк“

    Какъв въпрос обича да задава тя на кандидатите и какво цели с него?
    30 май 2016, 10:11 a+ a- a

    Повечето HR мениджъри имат любим въпрос, който обичат да задават по време на интервю за работа и с който целят да научат нещо повече за кандидата извън обичайните и клиширани въпроси. Economy.bg попита HR професионалисти във водещи компании в България: „Кой е любимият Ви въпрос, който задавате на интервю за работа, и защо?“.

    Вижте какъв въпрос обича да задава Хана Читбайова, директор Човешки ресурси на „УниКредит Булбанк“, и какво цели с него:    

    „Има много въпроси, които ми е приятно да задавам на кандидатите по време на интервю. Те са свързани с постиженията им, ценностите, мечтите и др. Но ако трябва да избера любим въпрос, би бил този:

    Кажете ми нещо ново, което смятате, че не съм чувала преди?

    Харесвам този въпрос, защото позволява на кандидатите да демонстрират своята креативност. Те имат възможността да кажат всичко, което поискат – могат да говорят за себе си, за професионалния си опит, биха могли да разкажат интересна новина, която са чули или прочели, зависи изцяло от тях. 

    Ще останете изумени, ако знаете колко много неща споделят кандидатите при отговора на този въпрос – от новини за конкурентни банки, през хобита, като стигат чак до най-новите туитове на Лейди Гага. 

    Очевидно няма правилен отговор на този въпрос, но отговорът му дава ценна информация за личността на кандидата, творческото му мислене и бързината на реакциите му.“  

    Как протича интервю за работа в „УниКредит Булбанк“ вижте тук 

    Видео за компанията като работодател вижте в профила на „УниКредит Булбанк“ в Jobs.bg тук 

    Свързани новини
    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 7 часа
    Бизнес организации стартират инициатива за повече добри новини за българската икономика
    Кампанията „За да успеем в България“ е провокирана от отказа на електронните медии да споменават фирмени и продуктови наименования с информационна, а не с рекламна цел
    преди 8 часа
    ЕС даде ултиматум на Борис Джонсън
    „Покажи ни план за Брекзит в следващите 12 дни или това е краят“, гласи той
    преди 8 часа
    Стартира нова кампания, която популяризира учителската професията
    Инициативата „Да преподаваш е яко“ на Гьоте-институт България насърчава младите хора да изберат професията на учител по немски език
    преди 12 часа
    В София са базирани над 92% от българските технологични компании
    Столицата привлича 54% от инвестициите в България и произвежда 40% от БВП на страната