четвъртък, 19 септември 2019   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    29545 прочитания

    Любимият въпрос на интервю за работа на Силвия Илиева, VIVACOM

    Какъв въпрос обича да задава тя на кандидатите и какво цели с него?
    13 юни 2016, 10:03 a+ a- a

    Повечето HR мениджъри имат любим въпрос, който обичат да задават по време на интервю за работа и с който целят да научат нещо повече за кандидата извън обичайните и клиширани въпроси. Economy.bg попита HR професионалисти във водещи компании в България: „Кой е любимият Ви въпрос, който задавате на интервю за работа, и защо?“.

    Вижте какъв въпрос обича да задава Силвия Илиева, старши мениджър Човешки ресурси във VIVACOM, и какво цели с него: 

    „Моят любим въпрос е: Как разбираш че си успял/успешен?

    Обичам да задавам този въпрос, защото сам по себе си той може да ни даде много информация. За мен е много важна личната оценка на всеки един кандидат, както и начинът, по който той възприема оценката от своите колеги, преки ръководители, клиенти. Отговорът ми помага да разбера доколко той може да се оцени и да гледа реалистично на живота във всичките му аспекти. Доколко е готов да възприеме обратната връзка като нещо градивно, а не само като средство за порицание. Когато знаеш какво можеш, как да го постигнеш и  как да оцениш успехите, това ще ти помогне да продължиш да се развиваш, да вземеш поука от грешките и да не ги допускаш отново. Ние във VIVACOM подкрепяме личностния успех на всеки един  член на екипа и вярваме, че това е най-правилният подход към постигане на общите цели на компанията. С голяма гордост можем да заявим, че всички наши мениджъри са стартирали своята кариера от по-ниски нива в компанията и това е още едно доказателство за това колко е важно човек да се развива и да бъде успешен.“ 

    Как протича интервю за работа във VIVACOM вижте ТУК 

    Видео за компанията като работодател вижте в профила на VIVACOM в Jobs.bg ТУК  

    Свързани новини
    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 7 часа
    Бизнес организации стартират инициатива за повече добри новини за българската икономика
    Кампанията „За да успеем в България“ е провокирана от отказа на електронните медии да споменават фирмени и продуктови наименования с информационна, а не с рекламна цел
    преди 8 часа
    ЕС даде ултиматум на Борис Джонсън
    „Покажи ни план за Брекзит в следващите 12 дни или това е краят“, гласи той
    преди 9 часа
    Стартира нова кампания, която популяризира учителската професията
    Инициативата „Да преподаваш е яко“ на Гьоте-институт България насърчава младите хора да изберат професията на учител по немски език
    преди 12 часа
    В София са базирани над 92% от българските технологични компании
    Столицата привлича 54% от инвестициите в България и произвежда 40% от БВП на страната