четвъртък, 19 септември 2019   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    16782 прочитания

    Любимият въпрос на интервю за работа на Виктория Петрова, Publicis One Bulgaria

    Какъв въпрос обича да задава тя на кандидатите и какво цели с него?
    20 октомври 2016, 09:53 a+ a- a

    Повечето HR мениджъри имат любим въпрос, който обичат да задават по време на интервю за работа и с който целят да научат нещо повече за кандидата извън обичайните и клиширани въпроси. Economy.bg попита HR професионалисти във водещи компании в България: „Кой е любимият Ви въпрос, който задавате на интервю за работа, и защо?“.

    Вижте какъв въпрос обича да задава Виктория Петрова, мениджър „Човешки ресурси“ на Publicis One Bulgaria, и какво цели с него:  

    „Любимият ми въпрос е: Кое е постижението, с което се гордееш най-много и защо?

    Всеки обича да разказва за успехите си и този въпрос винаги предизвиква приятна усмивка във всеки кандидат и го предразполага към открит и позитивен разговор. Също така, често поражда дискусия за бъдещото развитие и постижения, които би искал да случи кандидатът, а понякога разкрива неподозирани негови качества и интереси. Въпросът помага и в изясняването на елементи от психологическия профил на кандидата: доколко той е ориентиран към резултатите или към процеса. За някои кандидати успехът се изразява в награди и признание, за други спечеленото доверие и уважение на клиента е най-висока ценност. А това помага при намиране на най-точната роля за кандидата в агенцията.”

    Свързани новини
    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 7 часа
    Бизнес организации стартират инициатива за повече добри новини за българската икономика
    Кампанията „За да успеем в България“ е провокирана от отказа на електронните медии да споменават фирмени и продуктови наименования с информационна, а не с рекламна цел
    преди 9 часа
    ЕС даде ултиматум на Борис Джонсън
    „Покажи ни план за Брекзит в следващите 12 дни или това е краят“, гласи той
    преди 9 часа
    Стартира нова кампания, която популяризира учителската професията
    Инициативата „Да преподаваш е яко“ на Гьоте-институт България насърчава младите хора да изберат професията на учител по немски език
    преди 12 часа
    В София са базирани над 92% от българските технологични компании
    Столицата привлича 54% от инвестициите в България и произвежда 40% от БВП на страната