сряда, 04 декември 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    23468 прочитания

    Любимият въпрос на интервю за работа на Виктория Петрова, Publicis One Bulgaria

    Какъв въпрос обича да задава тя на кандидатите и какво цели с него?
    20 октомври 2016, 09:53 a+ a- a

    Повечето HR мениджъри имат любим въпрос, който обичат да задават по време на интервю за работа и с който целят да научат нещо повече за кандидата извън обичайните и клиширани въпроси. Economy.bg попита HR професионалисти във водещи компании в България: „Кой е любимият Ви въпрос, който задавате на интервю за работа, и защо?“.

    Вижте какъв въпрос обича да задава Виктория Петрова, мениджър „Човешки ресурси“ на Publicis One Bulgaria, и какво цели с него:  

    „Любимият ми въпрос е: Кое е постижението, с което се гордееш най-много и защо?

    Всеки обича да разказва за успехите си и този въпрос винаги предизвиква приятна усмивка във всеки кандидат и го предразполага към открит и позитивен разговор. Също така, често поражда дискусия за бъдещото развитие и постижения, които би искал да случи кандидатът, а понякога разкрива неподозирани негови качества и интереси. Въпросът помага и в изясняването на елементи от психологическия профил на кандидата: доколко той е ориентиран към резултатите или към процеса. За някои кандидати успехът се изразява в награди и признание, за други спечеленото доверие и уважение на клиента е най-висока ценност. А това помага при намиране на най-точната роля за кандидата в агенцията.”

    Свързани новини
    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 13 часа
    Стойността на глобалният пазар на Cloud ERP ще достигне $57,17 млрд. през 2024
    Сегментът на малките и средни предприятия се очаква да регистрира най-високият средногодишен темп на растеж, според Fortune Business Insights
    преди 14 часа
    Най-големият ритейл парк в Пловдив отвори врати
    Първите магазини в новия търговски комплекс „Парк Макс Ритейл Парк“ вече са отворени
    преди 15 часа
    Черният петък мина онлайн
    Потребителите в САЩ са похарчили $10,8 млрд. за онлайн покупки, което е над 10% ръст спрямо миналата година
    преди 17 часа
    3,7 млрд. лв. е дупката в бюджета в края на ноември
    Приходите за месеца превишават разходите с близо 300 млн. лв.
    преди 18 часа
    САЩ с нов кръг ограничения, свързани с производството на чипове в Китай
    Това е третият кръг мерки в рамките на 3 години
    преди 1 ден
    Канада обвини Google в създаване на рекламен монопол
    Делото прилича на заведеното в САЩ и цели разделяне на бизнесите на технологичния гигант