неделя, 24 юни 2018  RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    4073 прочитания

    Любимият въпрос на интервю за работа на Анелия Димова, „Аурубис България“

    Какъв въпрос обича да задава тя на кандидатите и какво цели с него?
    14 юни 2018, 09:34 a+ a- a

    Повечето HR мениджъри имат любим въпрос, който обичат да задават по време на интервю за работа и с който целят да научат нещо повече за кандидата извън обичайните и клиширани въпроси. Economy.bg попита HR професионалисти и мениджъри във водещи компании в България: „Кой е любимият Ви въпрос, който задавате на интервю за работа, и защо?“.

    Вижте какво отговори Анелия Димова, ръководител „Човешки ресурси Югоизточна Европа“ в „Аурубис България“. Като част от висшия мениджърски екип на най-големия производител на мед в света, Анелия ръководи процесите и развива политиките, свързани с подбора и назначаването на персонал, обучението и развитието на служителите, както и с възнагражденията и допълнителните придобивки в компанията.

    Имам любими теми, нямам любим въпрос. За мен най-важно е в разговора двете страни да бъдат автентични, за да сме сигурни, че можем да си бъдем взаимно полезни. Предпочитам в контекста на всеки разговор да насочвам дискусията по начин, който предразполага да бъдем себе си.

    Според мен отдавна мина времето, когато на кандидатите се задаваха едни и същи въпроси, за да се „гарантира“ обективизъм при крайната преценка за най-подходящ кандидат. Работещият подход е да има области, поведения, нагласи, които да се изследват, а с какви въпроси по време на интервюто - зависи от всяка конкретна ситуация. Любима тема ми е как кандидатът би се вписал в корпоративната култура на компанията.“

     

    Как протича интервю за работа в „Аурубис България“ вижте ТУК.

    Видео за компанията като работодател вижте в профила на „Аурубис България“ в Jobs.bg ТУК.


    Свързани новини
    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    22 юни 2018, 14:22
    „Софарма Трейдинг“ разширява операциите си в Сърбия
    Компанията планира да разшири националното си присъствие в Сърбия като основа за развитие в региона на Източна Европа
    22 юни 2018, 13:51
    Milestone Systems ускорява иновациите и увеличава капацитета за развитие с 45%
    Част от тази инвестиция ще бъде насочена към офиса на компанията в София
    22 юни 2018, 09:47
    Интерактивен технологичен център за деца и младежи отваря врати в София Тех Парк
    TechnoMagicLand е проект на българската софтуерна компания „ТехноЛогика“ и подготвя днешните деца за професиите на бъдещето
    22 юни 2018, 09:33
    Столичната община стартира кампания за алтернативно предвижване в градска среда
    София е европейската столица с най-много автомобили на глава от населението, а в 70% от колите се вози само по 1 човек